La Moon (haul of winkeltje?)

11 nov


Ik heb al een aantal keer kwijlend naar de sieraden op de site van La Moon lopen staren. Mirjam maakt alle sieraden die je op de site vind zelf en gebruikt hiervoor onder andere 925. sterling zilver en Swarovski kristal. Ze heeft voor elke portemonnee wel een prachtig sieraad en ik weet ook zeker dat je menig vrouw blij maakt met een van Mirjams prachtige creaties!
Vorige maand hield Mirjam een twitter winactie en je kon daarbij 50% korting op je bestelling mee winnen! En natuurlijk deed ik daar ook aan mee. En tot mijn verbazing won ik nog ook 😀

Toen kwam het moeilijkste kiezen uit al dat moois! Ik had al een flinke waslijst met wat ik allemaal wel niet wou hebben maar om dat nou allemaal te bestellen dat was een beetje te veel van het goede 😉 Dus na wat gedub en gestreep had ik mijn lijstje. En omdat ik niet de slechtste ben vroeg ik ook aan mijn lieve mama of ze iets had gezien wat ze wou hebben dan zou ik dat gelijk meebestellen. Zo gezegd zo gedaan. Uiteindelijk hoorde ik dat ik de grootste particuliere bestelling had die ze ooit gehad had! 😀

Nou kan ik me voorstellen dat jullie willen weten wat ik besteld had. Nou hebben jullie geluk! Ik heb overal foto’s van gemaakt speciaal voor jullie!


Bouquet of Rose


Dark Chique


Pearlicious


Cinderella


Arielle


Canim Blue


Brocante


Dit mooie pinkribbon hangertje kreeg ik bij Gretel (dat was de weekactie van die week)


Gretel


Gretel is zeker een van mijn favorieten het is een prachtig sieraad en ik draag het iedere dag! Leuke funfact: Mirjam is zelf ook fan van Gretel!


Ballroom


Snowflake Crystal AB


Pendant sapphire


Timeless


Black Gala


Sohaila


Glamour

Prachtig toch? Wil je nou zelf een van deze of een van de vele andere sieraden van La Moon bestellen? Surf dan snel naar La Moon.nl!

Ben je groot fan van Armin van Buuren en ga je naar een van de Armin Only Mirage feesten? Let dan goed op de sieraden die de zangeressen dragen! Die zijn namelijk ook van La Moon 😀 Blijf je thuis maar wil je wel een glimps van Armin Only & La Moon zien? Het wordt ook live uitgezonden door BNN op 13 November op Nederland 3 van 23.55 tot 03.15 uur!

14 Reacties to “La Moon (haul of winkeltje?)”

  1. Sarah 11/11/2010 bij 18:19 #

    Whoa, dit is echt wel een huge haul :p het zijn nu niet meteen mijn stijl van juwelen, maar chapeau voor Mirjam!!

  2. Lisa 11/11/2010 bij 18:20 #

    Wauw, zulke mooie sieraden. Vond de Cinderella ketting al mooi maar nu ook Bouquet of Rose, zo mooi ! 😀 Veel plezier met je sieraden 😉 🙂

  3. DianaAPBL 11/11/2010 bij 18:53 #

    Oh, ZO mooi!!

  4. Martine 11/11/2010 bij 19:19 #

    Zo, dat is een hoop ! 😀 Het is alleen niet echt mijn stijl qua sieraden, dus deze winkel sla ik over.

    x Martine

  5. Ilja 11/11/2010 bij 19:28 #

    Jeetje wat een mooie dingen heb je uitgezocht ^_^ Ik heb zelf de Cinderella & de Ilja-oorbellen hihi!

    Heel veel draagplezier!

    Liefs Ilja

  6. Mirjam de Wit 11/11/2010 bij 21:40 #

    Hey lieve meid.

    Wat een leuk stukje met foto’s! Wat ontzettend lief.
    Ik wens je nógmaals veel plezier met alle sieraden, maar zo te zien komt dat wel goed 😉

    Elke shop-owner mag blij zijn met een lieve klant als jij. Doet me erg goed een tevreden review te lezen, daar doe ik het voor!

    Liefs Mirjam de Wit
    La Moon (Live vanuit Turkije).

  7. Priscilla 12/11/2010 bij 07:35 #

    Wow! Jij hebt een hoop gekocht! Het is ook allemaal zo mooi he? Is moeilijk om te kiezen 😀

  8. Amber 12/11/2010 bij 10:14 #

    Zo ontzettend gaaf! Ik heb ook de Canim Blue oorbellen, dat zijn mijn oorbellen voor de feestdagen, hahaha. Die ketting met dat hart vind ik ook echt geweldig!

  9. janne 12/11/2010 bij 15:16 #

    waaaah super leuk zeg!! pearlicious is zooooo mooooi!

  10. Mariel 12/11/2010 bij 19:39 #

    Wauw, er zitten mooie tussen ❤

  11. myownbedtimestory 13/11/2010 bij 13:32 #

    leuke juwelen

  12. I awarded you a Blog of Substance award. pick it up here: http://lacquerwarefortipsandtoes.blogspot.com/

  13. Milou 15/11/2010 bij 15:21 #

    Wauw, wat een boel zeg! Maar ze zijn wel heel leuk!

Plaats een reactie