Review: Kneipp Douche Oosters Mysterie

15 Nov

Kneipp Oosters Mysterie

Vandaag geen nagellak of make-up maar een douchegel van Kneipp!

Kneipp is een merk wat staat voor een uitgebalanceerde levensstijl, een levensstijl helemaal past in deze tijd en je elke dag opnieuw motiveert. Ik moet bekennen dat ik Kneipp altijd een beetje een oudbollig merk vond met lavendel douchegel. Maar sinds vorig jaar heeft Kneipp een aanvulling op hun lijn gedaan en een viertal nieuwe douchegels aan hun assortiment toegevoegd. Ik heb twee van deze douchegels geprobeerd namelijk Kneipp Douche Oosters Mysterie en Kneipp Douche Zoete Verleiding. Over deze eerste gaat deze review!

Kneipp Douche Oosters Mysterie

Allereerst de geur vind ik erg lekker, hij doet me denken aan een bazaar, waar het altijd zo lekker naar wierrook ed ruikt! Ook als je je gewassen heb blijft de geur nog even aanwezig maar is niet erg overheersend. De substantie van de Douche (gel) is niet dik maar ook niet te dun. De kleur is een soort van ‘glazig’ en hij schuimt ook nog eens goed! Hij droogt mijn huid niet uit. Let wel op de Douche (gel) verzorgt niet dus als je net als mij een erg droge huid heb dan moet je zeker nog wel bodylotion gebruiken. Ik vind het persoonlijk erg jammer dat kneipp geen bijpassende bodylotion of butter heeft ik zou deze zeker samen gebruiken.

Ik vind het echt een super douche product en ik zal hem zeker, als deze fles op is, nog een keer in huis halen! En dat is echt heel knap want ik raak nogal snel op een product zoals douchegel of shampoo uitgekeken.

Ik vind het trouwens ook lekker om dit douche product te gebruiken als ik moeilijk in slaap kan komen. Ik wordt namelijk heerlijk loom van warm douchen en het wassen met Oosters Mysterie!

Kneipp Douche Oosters Mysterie kost € 4,99 en is te koop bij drogisterijen.

7 Reacties to “Review: Kneipp Douche Oosters Mysterie”

  1. Amber 15/11/2010 bij 18:13 #

    Deze wil ik ook!😀 Die geur lijkt me ZO lekker!!

  2. myownbedtimestory 15/11/2010 bij 20:25 #

    Kneipp doet me denken aan een stinkende badolie doe mijn mama altijd vroeger in bad deed tegen een verkoudheid haah slechte herinneringen. Ook hou ik niet zo van de geur van wierrook maar tja smaken verschillen x]

  3. raspberrydelight 15/11/2010 bij 21:33 #

    Klinkt erg goed! Kneipp heeft de laatste tijd zo’n leuke lijnen, ik ben gewoon verliefd op alle geuren :)!

  4. Maud / BeToday 16/11/2010 bij 11:37 #

    Oh my! Ik ben weg van wierookachtige geuren dus deze maar eens snel op de kop tikken.

  5. janne 16/11/2010 bij 14:13 #

    Oeeehhhh Kneipp is zoooon lekker en fijn merk!! Daar kan ik echt van genieten!

  6. Martine 16/11/2010 bij 20:34 #

    Hmmm die geur lijkt me zo fijn!

    x Martine

  7. Ann 20/11/2010 bij 20:23 #

    Klinkt als iets dat ik wel eens wil proberen!

Geef een reactie

