Tag: One Lovely Blog Award

9 Nov

Image Hosted by ImageShack.us

Ik heb van een aantal lovely ladies (o.a. Sarah, Silja, Lynsey & Suzanne) de One Lovely Blog Award gehad. Dit vind ik echt enorm lief thanks babes❤

Maar nu komt er een uitdaging.. Ik moet 15 bloggers taggen maar ik ken geen 15 blogs die deze tag nog net hebben gehad.

Dus ik doe makkelijk en tag op deze manier IEDEREEN die hem nog niet heeft gehad😀 (ja ik weet t ik ben een lui ding ;))

4 Reacties to “Tag: One Lovely Blog Award”

  1. nailsfromholland 09/11/2010 bij 13:50 #

    Dat vind ik nou wel een beetje lullig dat je geen 15 bloggers kent xD!

    • Natascha 09/11/2010 bij 16:48 #

      Ik ken wel (meer dan) 15 bloggers maar ik weet niet welke bloggers hem al wel en welke hem al niet hebben gehad en vind het niet leuk om m aan mensen die m al gehad hebben te geven😉

  2. Liannekebeauty 09/11/2010 bij 14:16 #

    Haha lui ding:P. Maar uhm bedankt dan zeker?:P

  3. janne 09/11/2010 bij 14:28 #

    Leuke tag!!! Een eer dat je hem hebt gekregen!

Geef een reactie

