News: Viva Glam Gaga II

4 mrt

Image Hosted by ImageShack.us

Vandaag, 4 maart 2011, liggen de Viva Glam Gaga II lipstick en lipglass bij de MAC Counters en als je op zoek ben naar een mooie nude kleur kan je deze eigenlijk niet aan je voorbij laten gaan. De complete opbrengst van de verkoop van deze twee producten naar het MAC Aids fonds, wat dus eigenlijk betekent dat je een goed doel steunt en nog eens make up toe krijgt ook!

Image Hosted by ImageShack.us

Viva Glam Gaga II Lipstick € 17,50
Viva Glam Gaga II Lipglass € 17,00

Viva Glam Gaga II lipstick is een licht bruine (ik durf het zelfs beige te noemen) nude kleur die onwijs goed gepigmenteerd is en heel goed dekt! De Viva Glam Gaga II lipglass is net zo bruin en gepigmenteerd alleen dan lekker plakkerig, wat voor een extra lang draag plezier zorgt, netals de andere mac lipglassen.

Image Hosted by ImageShack.us

Ik was een mazzelaar en mocht de lipglass afgelopen woensdag al uitproberen en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was. Ik vind zelf vaak bruintinten niet mooi staan bij mij maar deze stond echt prachtig! En ik weet ook wel 100% zeker dat deze aangeschaft gaat worden. Of ik de lipstick ook ga aanschaffen weet ik nog niet (het is voor een goed doel dus een beter excuus om make up te shoppen is er niet 😉 ) die wil ik eerst een keer “uittesten”.

Image Hosted by ImageShack.us

5 Reacties to “News: Viva Glam Gaga II”

  1. Suzanne 04/03/2011 bij 07:32 #

    hij leek mij eerst niet zo mooi, maar ik hoor allemaal goede verhalen, dus ik ben nou toch wel benieuwd!

  2. Selina 04/03/2011 bij 11:22 #

    Zodra ik tijd heb ga ik deze lipstick in het echt bewonderen want ik ben heeel nieuwsgierig!

  3. Helena 04/03/2011 bij 13:21 #

    Ohh ik ben benieuwddd 😀

  4. robinvalentine♥ 04/03/2011 bij 17:44 #

    hmm ik denk dat ik deze wel ga proberen!

  5. Amber 04/03/2011 bij 22:52 #

    Ze lijken me erg fijn! Maar ik heb al heel veel nude kleurtjes. 🙂

Plaats een reactie