News&haul: MAC Wonder Woman Preview Night

3 mrt

Image Hosted by ImageShack.us

Gisteren ben ik als +1 van de lieve Ilja van Beautypolish.nl naar het MAC Wonder Woman persevent geweest. Hier kregen we een voorproef van alle producten en er werden ook make up touch-ups met de producten gedaan bij de dames die daar interesse in hadden. MAC make up artist Linda nam mij onderhanden en toverde met behulp van het Valiant Eyeshadow Quad mijn wat saaie grijze “plain jane” look, die al de hele dag op mijn ogen zat, om tot een fierce groene smokey eye en gaf het net dat extra POW met Opulash Mascara in de kleur Victorious (paars).

Na de jump volgt een impressie van de avond en mijn aankoopjes van de Wonder Woman collectie!

Image Hosted by ImageShack.us
het was aardig druk, gelukkig stond er een raam open 😉

Image Hosted by ImageShack.us
Wonder Woman (Natasha) krijgt een touch up

Image Hosted by ImageShack.us
en ze is weer klaar om al het make-up loos evil te bestrijden!

Image Hosted by ImageShack.us
de onwijs gave look die Wonder Woman rockte!

Image Hosted by ImageShack.us
Face Charts in Wonder Woman stijl

Image Hosted by ImageShack.us
Face Charts in Wonder Woman stijl

Image Hosted by ImageShack.us
gewone Face Charts waarop de MAC Wonder Woman producten gebruikt zijn

Image Hosted by ImageShack.us
gewone Face Charts waarop de MAC Wonder Woman producten gebruikt zijn

En dan nu foto’s van de producten!

Image Hosted by ImageShack.us
alles bij elkaar in een prachtig Wonder Woman display

Image Hosted by ImageShack.us
M·A·C Wonder Woman Utility Belt Face Brush Set & Red Makeup Bag

Image Hosted by ImageShack.us
fake lashes, eyeshadow quads, nagellak, mascaras en de rapidblack eyeliner

Image Hosted by ImageShack.us
Blush, MSF, pigment, lipstick en lipglass

Image Hosted by ImageShack.us
Lipglass: Emancipation & Wonder Woman. Lipstick: Russian Red & Heroine

Image Hosted by ImageShack.us
Mineralize Skin Finish Pink Power

Wat heb ik gekocht?

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

En tot slot heb ik nog een gezellige groepsfoto voor jullie (foto: Seren, bewerkt door: Caroline)

Image Hosted by ImageShack.us

bovenste rij:
Ilja, Linda, Aisha, Silja, Vera, Caroline

En de rij eronder:
Seren, Linda, Sanaz, Serena, Ik, Wendy

14 Reacties to “News&haul: MAC Wonder Woman Preview Night”

  1. Caroline 03/03/2011 bij 17:26 #

    Mooi artikel Natas, een goede foto’s ook!
    Het was gezellig 😀

  2. Suzanne 03/03/2011 bij 17:48 #

    zo gaaf! had er graag bij willen zijn 🙂

  3. marion 03/03/2011 bij 19:45 #

    Jammer dat je je de look die de MUA bij je gedaan had niet op de foto heb gezet, die had ik ook wel willen zien.

  4. Sarah 03/03/2011 bij 20:47 #

    Ohh zo leuk dat je toch nog kon gaan joh!

  5. Eline 03/03/2011 bij 20:53 #

    super leuke blog met de foto’s

  6. Helena 03/03/2011 bij 22:18 #

    Zo gaaf had er ook bij willen zijn 😀

  7. Serberry 04/03/2011 bij 00:12 #

    Ook jouw artikel is super! Naast een gewone MSF hadden Aisha en ik allebei geen “bijzondere” msf. Hij lijkt me ook heel fijn voor in de zomer.. als je nog niet zoiets hebt dan zou ik het doen!

  8. robin 04/03/2011 bij 00:14 #

    ziet er gezellig uit! ik merk wel dat overal het wonder woman model er precies het zelfde uit ziet..in london ook al precies dezelfde meisjes met hetzelfde gezicht (en allebei bijna 2 meter ohmygosh!)

  9. Laura 04/03/2011 bij 15:49 #

    Mooie foto’s Natas! Was leuk je weer eens te zien 😀 En wat had zij een prachtige huid he, die Wonder Woman! :O

  10. Lisa 04/03/2011 bij 18:06 #

    Erg leuke foto’s! 🙂

  11. Ilja 04/03/2011 bij 20:43 #

    Mooi verslag geworden !! Leuk dat je toch nog met mij mee kon komen ^_^ Misschien ben ik de volgende keer wel jouw +1 hihi! Liefs Ilja

  12. Roos 05/03/2011 bij 20:15 #

    Was leuk om je te zien @ Wonder Woman event!

  13. Arnela 19/03/2011 bij 12:12 #

    Wat leuk, daar had ik ook wel bij willen zijn 😀
    Alleen de verpakking van de collectie… Een beetje jammer van zo’n luxe merk.

Plaats een reactie