News: Wat verdwijnt er uit de oude Catrice collectie?

27 okt

Photobucket

We weten inmiddels al wel welke producten vanaf November nieuw in het Catrice schap liggen. Maar als er iets nieuws komt moet er iets ouds verdwijnen. Ik heb op een rijtje gezet wat er gaat verdwijnen uit het Catrice schap zodat je niet straks hyperventilerend voor het schap staat omdat jouw favoriete product ineens verdwenen is!

Er gaat best wel wat verdwijnen dus ik heb het in een aantal catagorieen opgedeeld.

Gezichtsproducten:

Catrice Natural Touch Make-up
Catrice Natural Touch Loose Powder

Oogschaduw:

Catrice Mono Eyeshadow
Catrice Mono Eyeshadow Matt
Catrice Soft Eye Shadow Quartet
Catrice Duo Eye Shadow
Catrice Soft Eye Shadow Quartet

Eyeliner:

Catrice Eyeliner Pen (20)
Catrice Liquid Eyeliner (20, 30, 40)
Catrice Stay on Eyeliner (20,40,50)

Mascara:

Catrice Volume Boost Mascara
Catrice Lash Sensation Mascara
Catrice Lash Sensation Carbon Black Mascara
Catrice Volume Stylist Mascara

Wenkbrauwen:

Catrice Eyebrow Expert

Lipproducten:

Catrice Colour Gloss Lip Gloss
Catrice Stay on Lipstick

Tools:

Catrice Sharpener
Catrice Professional Rouge Brush

Nagels:

Catrice Ultimate Nail Laquer (050, 260, 290)
Catrice Nail Expert French Manicure (140)

Vanaf November komen de nieuwe producten in de Catrice schappen te staan dus wil je nog iets wat gaat verdwijnen dan zou ik deze week zeker nog even je slag slaan!

9 Reacties to “News: Wat verdwijnt er uit de oude Catrice collectie?”

  1. steffie 27/10/2010 bij 12:03 #

    Er zitten geen favo’s van mij bij…

  2. Tessa 27/10/2010 bij 12:05 #

    Wat handig dat je dat op een rijtje hebt gezet! 🙂

  3. Mandy 27/10/2010 bij 12:39 #

    Handig dat je alles op een rijtje hebt gezet!
    Ben erg beniewd naar het nieuwe assortiment!

  4. Tatjana 27/10/2010 bij 13:04 #

    Wow, dit is echt een super artikel!
    Heel erg handig zeg!

  5. janne 27/10/2010 bij 13:57 #

    handig om te weten!!

  6. Tine 27/10/2010 bij 14:22 #

    Niet echt iets speciaal wat ik zal missen, ben vooral benieuwd naar wat er in de plaats komt 😉
    x

  7. Martine 27/10/2010 bij 14:24 #

    Slim! Ik heb gisteren nog even gekeken of er wat bijzonders bij zit (50% korting!!) maar het enige wat ik leuk vond was het oogschaduwpalette en die heb ik al 😛

    x Martine

  8. Mariel 28/10/2010 bij 16:47 #

    Er gaat best veel weg haha! Maar komen leuke producten voor terug gelukkig..

  9. Milou 31/10/2010 bij 10:15 #

    Wat een handig artikel zeg! Hier was ik al een tijdje naar opzoek! Gelukkig zitten er geen favo’s van mij bij.

Plaats een reactie