EOTD: Smoking Parakeet

29 Okt

Photobucket

Deze look is gemaakt met 3 van de 32 nieuwe mono eyeshadows van Catrice. De pigmentatie van de nieuwe mono’s zijn echt super en de prijs van de mono’s is ook nog eens erg fijn (€2,79)

Het is een parkiet kleurige Smokey Eyes, nu ben ik echt heel slecht in Smokey Eyes maar deze look vond ik wel goed gelukt! Ik heb deze look naar mijn werk gedragen en heb dus om het wat rustiger te houden de eyeliner op mijn ooglid achterwege gelaten.

Photobucket

Ik heb voor deze look gebruikt:

– Hema Eyeshadow Base
– Catrice 060 I Love Champagne
– Catrice 020 We Support Green Peas
– Catrice 030 Who Is Kermit?
– Catrice Lash Plus Lash Growth Volume Mascara
– Arcancil Khôl Kajal Waterproof Ultra Noir

Photobucket

De nieuwe Catrice Mono’s zijn vanaf November in de winkels te vinden!

6 Reacties to “EOTD: Smoking Parakeet”

  1. Sanne 29/10/2010 bij 13:07 #

    Pretty!

  2. Tatjana 29/10/2010 bij 13:09 #

    Wat een leuke look!
    Lekker vrolijk😀

  3. janne 29/10/2010 bij 18:30 #

    Haha! Leuk kleurgebruik!! Maar ik zou het zelf niet dragen…

  4. Selina 29/10/2010 bij 19:52 #

    Ik hou wel van deze kleuren🙂

  5. Mariel 29/10/2010 bij 21:29 #

    Leuke look!

  6. Milou 31/10/2010 bij 10:18 #

    Mooie look!

Geef een reactie

