Mijn Favorieten: Beautyblogs

2 Apr

Image Hosted by ImageShack.us

Er zijn enorm veel beautyblogs en dat is handig en leuk maar ook soms zie je door de bomen het bos niet meer. Daarom heb ik vandaag voor jullie een aantal van mijn favoriete Nederlandse beautyblogs op een rijtje gezet.

Image Hosted by ImageShack.usBeautytreat.nl
Beautytreat is de site van Linda en Esmeralda waarop je de meest gave looks kan vinden. Uit de looks van Linda haal ik heel vaak inspiratie. Soms probeer ik ze ook wel eens na te maken maar die mislukken vaker dan dat ze lukken😉 Linda is trouwens ook de hoofdmoeder van het onwijs leuke initiatief de goodiedoos!

 

Image Hosted by ImageShack.usVeracamilla.nl
Ik heb Vera van veracamilla.nl al een paar keer ontmoet maar dat is niet de reden dat haar site in dit lijstje staat. Vera schrijft leuk, heeft afwisselende artikels en is altijd eerlijk. En dat is wel een beetje wat ik zoek in een beautyblog. Persoonlijk vind ik de fashion column A Touch Of Fashion geschreven door Suzanne, die eens in de twee weken op veracamilla.nl te lezen is, heel erg leuk!

 

Image Hosted by ImageShack.usCherryplumsky.blogspot.com
Cherryplumsky is een nagellak blog van de onwijs leuke Belgische Sarah. Ik ben jaloers op haar prachtige nagels en nagellak skills! Naast heel veel nagellak kom je ook EOTD’s, receptjes en hauls tegen! Een echte aanrader is haar Cannelloni recept!

 

Image Hosted by ImageShack.usIndewatten.com
Indewatten wordt door Caroline en sinds kort Kelly bijgehouden. Wat ik het leukste aan indewatten vind is dat er naast de normale artikeltjes zoals reviews, swatches en notd’s ook informatieve artikels geplaatst worden. Zo weet ik dankzij Caroline wat Emulgatoren zijn en wat er nou precies in Embryolisse Lait Crème Concentré zit. Ook zijn de De Spiegel Loog stukjes geschreven door Sjoerd aka Kokkie erg leuk om te lezen. Ik vind het alleen jammer dat het al weer een tijdje geleden is dat Sjoerd een nieuw stukje heeft geschreven.

 

Image Hosted by ImageShack.usBeautyaddicts.nl
Beautyaddicts is de site van beauty en fashionaddict Laura. Ik vind de artikels op beautyaddicts altijd erg fijn weglezen en de filmpjes kijk ik altijd met veel plezier. Laura was ook de eerste met een filmpje over hoe je zelf Kuise Meisjes oorbellen kan maken.

Natuurlijk lees ik nog veel meer beautyblogs maar ik wou deze 5 gewoon even met jullie delen.

Welke beautyblogs zijn jouw favorieten?

7 Reacties to “Mijn Favorieten: Beautyblogs”

  1. Sarah 02/04/2011 bij 17:01 #

    I haz a happy! ^^

  2. Mariska 02/04/2011 bij 18:49 #

    Ja ik kende er een nog niet, maar de rest is wel leuk!

  3. Laura 02/04/2011 bij 19:41 #

    Oh wat lief dat mijn blog ertussen staat!❤

  4. Lisa 02/04/2011 bij 21:31 #

    Leuke blogpost! Vind ze ook allemaal leuk die jij hebt opgenoemd🙂 1 van mijn grote favorieten is Serena van beautylab.nl . Zo een leuke en spontane en down to earth blogster is zij ^_^ en vind ook de blog van haar zusjes leuk http://kittehscupcakes.blogspot.com en verder nog Sanne van http://www.wearefashion.nl, Astrid van http://beautyblogastrid.wordpress.com en dan ook Agnes van http://www.beauty-vibes.com/. Maar vind er dus heel veel leuk zijn dus dit waren er een paar willekeurige😀

  5. Joan 03/04/2011 bij 13:00 #

    @ Lisa: Ja http://www.beautylab.nl vind ik inderdaad ook erg leuk!😀
    Volgens mij volg ik ook alle blogs al die in de post zijn opgenoemd, inderdaad ook leuke blogs.😀

  6. blogdelaFEMme 04/04/2011 bij 10:11 #

    Leuk, ik volg de meeste ook wel.

  7. Petra 22/03/2012 bij 17:09 #

    Leuke blogs inderdaad, kan ik nog wat van leren🙂

Geef een reactie

