Swatches: Essence – Color & Shine 04 & 06

31 Mrt

Image Hosted by ImageShack.us

Vandaag heb ik swatches voor jullie van twee kleuren van de Essence Color & Shine oogschaduw lijn. Namelijk 04 Simply Me en 06 Bling Bling.

Ik ben over het algemeen niet zo’n hele grote fan van de oogschaduw van Essence aangezien ze heel vaak heel weinig pigment bevatten. Maar toen ik deze baked oogschaduw zag liggen moest ik ze toch even swatchen. Mijn eerste gedachte was WOW wat een pigment. Maar om een of andere reden had ik ze toen toch niet meegenomen.

Image Hosted by ImageShack.us
04 Simply Me

Toen ik laatst voor het Essence schap stond zag ik dat twee kleuren Color & Shine oogschaduw uit de collectie gingen en ik er dus 50% korting op kreeg. Nog leuker was dat die week ook de essence in de reclame was = nog meer korting! Nou toen kon ik ze helemaal niet meer laten liggen. Voor de luttele prijs van € 1,05 p/s heb ik ze dus ook mee naar huis genomen.

Image Hosted by ImageShack.us
06 Bling Bling

Op naar de swatches! Ik heb de swatches gemaakt met mijn vinger en in 1 veeg op mijn hand gezet. Ik heb geen basis gebruikt. Je kan de oogschaduw ook met een natte kwast aanbrengen voor nog intensere kleuren!

Image Hosted by ImageShack.us
Links 04 Simply Me, rechts: 06 Bling Bling

Helaas zijn deze twee kleuren uit de collectie gehaald maar er zijn nog veel meer mooie Color en Shine kleuren.

Zou dit een product zijn wat jij zou kopen?

7 Reacties to “Swatches: Essence – Color & Shine 04 & 06”

  1. Sanne 31/03/2011 bij 16:11 #

    Het zijn niet echt mijn kleuren, maar ik denk wel dat ik eens voor de andere kleuren ga kijken!

  2. Noelle 31/03/2011 bij 16:11 #

    Ik vind ze niet zo heel speciaal eruit zien. De blauw vind ik zo wel mooi. Vraag me alleen af of het lang blijft zitten omdat ze niet heel gepigmenteerd lijken op de foto.

  3. Fabienne Julie 31/03/2011 bij 18:47 #

    Ik ben zelf meer van de palettes, dit vind ik vaak een beetje onhandig..

  4. Helena 31/03/2011 bij 18:48 #

    De blauwe heb ik ook.. gebruik hem alleen echt nooit😮

  5. Ilja 31/03/2011 bij 19:00 #

    Wat een mooie glimmies!

  6. Amber 31/03/2011 bij 19:25 #

    Ik vind vooral de blauwe erg mooi🙂

  7. blogdelaFEMme 04/04/2011 bij 10:25 #

    Ze zien er wel erg goed uit, vooral de blauwe.

Geef een reactie

