EOTD: It’s all grey

31 Mrt

Image Hosted by ImageShack.us

Eigenlijk klopt de naam niet echt. Het is namelijk niet allemaal grijs. Maar grijs is wel wat het meeste opvalt bij deze EOTD.

Image Hosted by ImageShack.us

Al een hele tijd heb ik een 88 shimmer palette in mijn bezit en ik heb eigenlijk nog maar enkele kleuren uit het palette gebruikt. Dus toen ik voor de spiegel stond en mijzelf afvroeg wat voor look ik vandaag moest gaan dragen besloot ik een look te maken met kleurtjes uit mijn 88 shimmer palette die ik nog niet gebruikt had.

Image Hosted by ImageShack.us

Ik heb voor deze look gebruikt:

– Hema Eyeshadow Base
– Michael Todd Great Lengths Mascara (Black)
– 88 Shimmer palette en dan deze kleuren:
Image Hosted by ImageShack.us

3 Reacties to “EOTD: It’s all grey”

  1. Lisa 01/04/2011 bij 16:35 #

    Simpele maar mooie look hoor😀

  2. DragonRhia 01/04/2011 bij 18:26 #

    Lovely neutral look on you. Soft and subtle.🙂

  3. Maccia 02/04/2011 bij 16:14 #

    Ik vind hem best wel geslaagd – lekker rustig🙂

Geef een reactie

