NOTD: Sinful Colors – Cream Pink

27 Mrt

Image Hosted by ImageShack.us

Vandaag heb ik voor jullie een lakje wat ik wel bij het weer vind passen. Dit lekkere fel zomers lakje komt uit mijn swap met Dragonrhia van Laquerware for tips and toes

Image Hosted by ImageShack.us

Cream Pink is een prachtig fel roze lak met een gouden shimmer. Ik vind de lakjes van Sinful Color altijd wel goed kwa formule en ook dit lakje gaf geen problemen. Hij dekte goed na 2 lagen en de droogtijd was ook redelijk snel. Het enige nadeel aan de lakjes van Sinful Colors is dat ze in Nederland vrij moeilijk te verkrijgen zijn. Ik heb vorig jaar een Sinful Color display bij de DI in België gezien maar ik weet niet of dat ze daar nu nog verkocht worden.

Image Hosted by ImageShack.us

Mocht jij een Nederlands/Belgisch verkooppunt/webwinkel kennen die Sinful Colors verkoopt laat het dan aub achter in de comments!

10 Reacties to “NOTD: Sinful Colors – Cream Pink”

  1. DragonRhia 27/03/2011 bij 16:11 #

    Beautiful color on you!

  2. Amber 27/03/2011 bij 17:33 #

    Leuk kleurtje! Lekker zomers

  3. Lisa 27/03/2011 bij 22:22 #

    Wat een mooie kleur😀

  4. Elise 28/03/2011 bij 00:27 #

    Hey, ze verkopen Sinful Colors nog steeds in de DI, maar ze zijn (in vergelijking met de States) duur! 6,95 voor een full-size en 3,95 voor een mini, en dit terwijl een full-size in de states maar ong. 3 dollar kost.

    • Natascha 28/03/2011 bij 10:17 #

      Ja helaas is dat met veel dingen die in de states verkocht worden😦
      Heeft te maken met de invoerkosten vermoed ik. Maar voor de meiden die niet bij de amerikaanse webshops mogen/kunnen/durven bestellen is dit wel een goed alternatief😉

  5. Helena 28/03/2011 bij 01:06 #

    Lekker fris, zomers kleurtje!

  6. Selina 28/03/2011 bij 11:13 #

    Super tof kleurtje!

  7. Joan 28/03/2011 bij 13:22 #

    Wow dit kleurtje lijkt echt veel op het kleurtje van mijn laatste post; Catrice – 040 Princess For A Day.
    Ik hou van roze kleurtjes en deze is echt super!😀

  8. blogdelaFEMme 28/03/2011 bij 19:41 #

    Lekker frisse kleur zeg. Erg mooi.

  9. Midnight Couture 13/05/2011 bij 22:36 #

    Such a lovely summer colour!

Geef een reactie

