Beautytas test… Infinity Sun

26 Mrt

Image Hosted by ImageShack.us

Vorige week schreef ik al een stukje over dat ik naar Infinity Sun zou gaan om een spraytan te krijgen. Ik was een beetje zenuwachtig maar toch ook wel erg benieuwd naar hoe het nou eigenlijk zou gaan en wat de resultaten zouden zijn. Afgelopen dinsdag was het dan zover! Ik was al vroeg op douchte mijzelf met lekker warm water en een stukje snowglobe (Lush), trok een lekkere wijde joggingbroek en een veelste groot oud tshirt en wat ondergoed aan. En ging toen op weg naar Zeeland (NB).

Na een ritje van iets meer dan een uur kwam ik dan in Zeeland aan. Daar werd ik welkom geheten door Willeke die mij wat meer vertelde over Infinity Sun en Infinity Sun Benelux. Na wat gekletst en gedronken te hebben was het tijd voor de spraytan. Ik mocht me eerst even douchen met de Infinity Exfoliant zodat ik echt helemaal schoon was want tijdens een autorit van een uur zweet je toch echt wel een beetje. De Infinity Exfoliant zorgt er voor dat de dode huidcellen verwijderd worden en ruikt trouwens overheerlijk naar ananas! Na mijzelf afgedroogd te hebben was ik helemaal klaar voor de tanning. Willeke waarschuwde me dat het koud aanvoelde en dan waarschijnlijk vooral op je buik.

Image Hosted by ImageShack.us
Het Infinity Sun Theatre, hier wordt je van een mooi bruin kleurtje voorzien.

Met de “tanningföhn” in de aanslag mocht ik op papieren plakvoetjes gaan staan en werd ik eerst behandeld met Infinity Normalisatie elixer door Willeke, dit product zorgt ervoor dat de tanning vloeistof gelijkmatig door de huid kan dringen en zorgt voor een langdurige en mooie egale teint. Ik gaf Willeke gelijk het was inderdaad koud. Maar blijkbaar was dat nog niets vergeleken met de spraytan omdat ze dan langzamer spoot en dus wat langer op een plek zat. De tanning werd gedaan met de Infinity Brons Tanning vloeistof die gemaakt is van walnoot extract en gedurende 12 uur verder blijft ontwikkelen. Willeke begon eerst met m’n achterkant en toen ze de voorkant ging spuiten begon ze met m’n benen zodat ik even mee kon kijken hoe ze mijn melkflesjes liet verdwijnen als sneeuw voor de zon. Na de tan liet ze nog even mij het verschil ervaren tussen wel of niet Anti-Aging elixer. En ik kan zeggen Kate Moss had voor ze die runway op liep d’r beter even in kunnen spuiten met dat spul! Mijn cellulitis was vele malen minder dan op het andere onbehandelde been!

Image Hosted by ImageShack.us
Roze Infinity Sun Spa Lite. Paris Hilton heeft deze thuis staan en gebruikt hem regelmatig voor ze uit gaat!

Na de tan moest ik nog even een paar minuutjes opdrogen en toen kon ik m’n kleren aan doen. Ik kreeg nog wat te drinken en een uitleg over hoe ik de tan nu het beste kan verzorgen/verlengen en wat de do’s en don’ts waren voor de eerste paar uur/dagen. Ook zei ze dat ik waarschijnlijk wat af gaf maar dat ik mijn kleren/bed gewoon op 30 graden weer schoon kreeg. Ik kreeg een fles Infinity Extend mee die mijn huid voed en mijn nieuw kleurtje verlengt met 2 a 3 dagen. Ook kreeg ik een bus Infinity Glow on the Go mee zodat ik mijn handen en gezicht bij kon kleuren en er niet een enorm kleur verschil zou ontstaan omdat je die lichaamsdelen toch het meeste wast en daar dus ook de kleur als eerste vervaagd.

Image Hosted by ImageShack.us
Infinity Sun Spa Lite in chrome en zwart en de Infintiy Sun Spa

Mijn oordeel

Ik moet zeggen dat ik dit echt een super ervaring vond. Willeke is een onwijs aardige vrouw die echt de tijd voor me heeft genomen. Ook vind ik de behandeling super. Alles is 100% natuurlijk en bestaat uit anti-oxidanten en plantaardige ingredienten dus geen chemische troep. Mijn nieuwe kleur ziet er erg natuurlijk uit, net alsof ik twee weken lekker naar een zonnige bestemming ben geweest🙂 Nu is het dus alleen even uittesten hoelang de kleur blijft zitten.

Natuurlijk laat ik jullie de resultaten zien. Ik heb mijn benen de ochtend voor de tanning gefotografeerd en de dag na de tanning. En verschil is er zeker!

Voor:
Image Hosted by ImageShack.us
Echte hollandse melkflessen!

Na:
Image Hosted by ImageShack.us
Mooi gebruinde benen!

15 Reacties to “Beautytas test… Infinity Sun”

  1. Miss MATC 26/03/2011 bij 11:09 #

    Wauw wat een verschil! Hoe zit dat met geur en zo?

    • Natascha 26/03/2011 bij 16:25 #

      Ik vond het niet zo heel erg ruiken. Alleen als ik aan mezelf snuffelde rook ik iets en die geur vond ik zelf wel aangenaam.

      • Infinity Sun Benelux 26/03/2011 bij 16:45 #

        Wat je ruikt (bijna geurloos) is een subtiele frisse geur van *Groene Thee, *Aloe Vera en #walnootextract. Ik denk dat Miss MatC doelt op de sterke geur bij andere chemische bronzers. Dat is bij IS niet het geval omdat deze 100% gecertificeerd natuurlijk is! Groetjes Willeke; Infinity Sun Benelux

  2. marion 26/03/2011 bij 11:24 #

    Ja, het ziet er echt mooi en natuurlijk bruin uit! Het lijkt wel of je op vakantie bent geweest. Jammer dat je nu niet meer met blote benen buiten kan lopen. Kan wel natuurlijk maar is een beetje koud🙂

  3. PinkFairy 26/03/2011 bij 11:32 #

    Wat een verschil! Goed om te zien.

  4. Ellyg 26/03/2011 bij 11:32 #

    Inderdaad een heel mooi resultaat! Lijkt me een bijzondere ervaring, ik moet altijd aan die Friends aflevering denken waarin Ross een spraytan krijgt🙂

    • Natascha 26/03/2011 bij 11:47 #

      Ja die aflevering was grappig! Maar zoals je ziet gaat het met infinity sun dus niet fout😉

  5. Helena 26/03/2011 bij 13:43 #

    Wat een verschil zeg!!😀

  6. Maccia 26/03/2011 bij 14:28 #

    Heel mooi natuurlijk resultaat, ik ben benieuwd hoe lang je het kleurtje weet te behouden🙂

  7. Laura 26/03/2011 bij 19:18 #

    Ik kan het mooie resultaat bevestigen! Je had een mooie tan toen ik je tegenkwam in de Primark!

  8. Lisa 27/03/2011 bij 01:43 #

    Waaauw, dat ziet er goed uit😀

  9. Maaike 27/03/2011 bij 15:42 #

    Waaw wat een mooi resultaat!

  10. Peggy Timmermans Visagie 28/03/2011 bij 11:26 #

    Dat ziet er echt super uit! Ik ga hier in de buurt ook maar eens op zoek naar een spray tan, zeker nu de zon weer komt piepen!

  11. Mariska 28/03/2011 bij 12:54 #

    Wow! dat ziet er echt mooi uit

  12. Desirée 30/03/2011 bij 18:36 #

    Wowwww nu gaat het dus wel jeuken he?! Supermooi resultaat!

Geef een reactie

