Shoplog: Primark & Media Markt

24 Mrt

Ja jullie zien het goed een tweede artikel vandaag en niet zomaar een artikel nee een shoplog filmpje! Filmpjes waren door jullie een veel gevraagd iets en daarom heb ik speciaal voor jullie mijn angst voor de (film) camera overwonnen. Ik zou zeggen veel kijk plezier en mochten jullie nog tips hebben voor mij of als jullie gewoon iets willen vragen laat het achter in de comments!

12 Reacties to “Shoplog: Primark & Media Markt”

  1. Angelique 24/03/2011 bij 18:53 #

    Leuke dingen heb je gekocht! En ik was heel de tijd afgeleid door je ketting, die vind ik ook erg leuk❤

    • Natascha 24/03/2011 bij 19:20 #

      Thanks! Dat is een echte La Moon🙂 (gretel)
      Ik draag hem echt vrijwel elke dag.

  2. Laura 24/03/2011 bij 18:54 #

    Hij is leuk hoor, je eerste filmpje!😀 Die jas is echt leuk, heb ik nog bij staan twijfelen maar toch maar niet gedaan omdat ik al te veel jassen heb xD

  3. Lisa 24/03/2011 bij 19:15 #

    Leuk eerste filmpje! Erg leuke aankopen, ik hou ook van dat soort sokken😀 Mooie jas trouwens!🙂 Veel plezier met je aankopen en ga zo door met de filmpjes😀

  4. Kelly 24/03/2011 bij 19:45 #

    Super leuk filmpje meis😀
    En je aankopen ook, die sokken zien er heeerlijk cute uit haha en de tassen zijn ook super!!

  5. Pauline 24/03/2011 bij 19:54 #

    Leuk, ik hou van filmpjes! Erg leuke aankopen ook😀

  6. Ilja 24/03/2011 bij 22:59 #

    Leuk een filmpje ^_^ Leuke dingen heb je geshopt, mijn shoplog komt morgen online hihi! Was leuk je ffies weer gezien te hebben… Liefs Ilja

  7. Amber 24/03/2011 bij 23:34 #

    Leuk filmpje!😀 Leuke sokken vooral. Koop zelf eigenlijk alleen maar (heel saai) normale zwarte sokken.😛

  8. Selina 25/03/2011 bij 09:02 #

    Leuk eerste filmpje! I want more🙂 Ik vind de sokken die je hebt gekocht en super cute.

  9. Suzanne 25/03/2011 bij 10:53 #

    OMG die sokjes. Cuuuute.
    Die borstel is knetterhandig, ik moet daar ook eens voor kijken als ik er de volgende keer ben.

    Je filmpje is prima hoor, je zou niet zeggen dat het je eerste filmpje is!

    • Natascha 25/03/2011 bij 11:20 #

      Ja moet je zeker doen heb m gebruikt en hij borstelt super!
      aaww thanks🙂 Heb het nu nog op genomen met m’n webcam maar als ik er straks handiger in ben ga ik met m’n camera filmen.

  10. Helena 25/03/2011 bij 12:16 #

    Super leuk je eerste filmpje😀
    Leuke spulletjes ook allemaal zeg😮

Geef een reactie

