NOTD: FrightNight Claw Polish – Bloodshed

24 Mrt

Image Hosted by ImageShack.us

Dit prachtige rode lakje vond ik in mijn swap met Dragonrhia van Laquerware for tips and toes. Ik vind het werkelijk een prachtig rood lakje en als ik het zou moeten omschrijven zou ik het zelfs bloedrood noemen wat dan ook waarschijnlijk de naam van de lak verklaard.

Image Hosted by ImageShack.us

Fright Night Cosmetics is een merk wat in Amerika rond Halloween verkocht wordt in de grote supermarkt ketens zoals Wall-Mart, Wallgreens, CVS/pharmacy en nog een paar andere verkooppunten. Naast nagellak heeft Fright Night Cosmetics ook nog fake nails, fake eyelashes, make up en tijdelijke haarkleuring. De nagellak zit in een flesje wat lijkt op een doodskist, wat ik op zich best creepy en cool vind. Op mijn zoektocht naar meer info over de lak en het merk heb ik geleerd dat elk jaar de kleuren veranderen en ik zou eigenlijk alleen al vanwege het flesje elk jaar de nieuwe lakjes kopen!

Image Hosted by ImageShack.us

De formule van de lak is verbazingwekkend goed, hij dekt al in 1 laag en droogt ook nog eens super snel. Je moet waarschijnlijk alleen even proberen hoe je de dop vasthoudt maar daar heb ik zelf niet zo veel problemen mee. Op de foto’s draag ik twee laagjes Bloodshed en geen topcoat. Ik denk dat een matte topcoat over deze lak heen ook erg mooi is.

Helaas is deze lak dus niet in Nederland te verkrijgen. Maar je zou natuurlijk even ebay kunnen proberen.

5 Reacties to “NOTD: FrightNight Claw Polish – Bloodshed”

  1. marion 24/03/2011 bij 09:57 #

    Mooie kleur rood. Fijn dat het lakje goed bevalt wat dekking en droogtijd betreft. Grappige fles.🙂

  2. Tessa 24/03/2011 bij 10:06 #

    Mooie lak hoor jammer dat je hem hier niet kan kopen

  3. Sharon 24/03/2011 bij 13:32 #

    wauw, dit is een mooie kleur rood!

  4. Lisa 24/03/2011 bij 14:59 #

    Mooie rode kleur🙂

  5. carmenkind 24/03/2011 bij 20:29 #

    Mooie dieprode kleur zeg!

Geef een reactie

