Beautytas test… Essence Multi Action Smokey Eyes Mascara

20 Mrt

Image Hosted by ImageShack.us

Een tijdje geleden vond ik in mijn kruidvatpakketje deze mascara, al snel was duidelijk dat dit een mascara uit de nieuwe essence collectie was en ik heb hem dan uitgebreid voor jullie getest.

Image Hosted by ImageShack.us

De mascara smeert fijn, blijft goed zitten en klontert niet. Ook kan je met je borsteltje goed alle wimpers bereiken. Hij geeft niet heel veel volume maar wel lekker veel lengte. De mascara is niet waterproof dus ik raad je af om er mee te gaan sporten of huilen (tenzij je natuurlijk er uit wil zien als een pandabeertje). De mascara is ook absoluut niet duur. Je betaalt namelijk maar € 2,49 voor de Essense Multi Action Smokey Eyes Mascara.

Image Hosted by ImageShack.us

Het grappige aan deze mascara is dat het borsteltje twee kanten heeft. Een kant met lange haartjes en een kant met hele korte haartjes. Dat had ik de eerste keer dat ik de mascara gebruikte nog niet gezien en ik maakte met de korte kant mooie spinnenpoten. Dat was natuurlijk niet de bedoeling! De tweede keer dat ik m ging gebruiken viel het me pas op dat de borstel twee kanten had. Dus pakte ik de kant met de lange haartje en het resultaat was prachtig! Kijk maar naar de foto’s.

Image Hosted by ImageShack.us
naakte wimpers

Image Hosted by ImageShack.us
met de mascara

Image Hosted by ImageShack.us
naakte wimpers

Image Hosted by ImageShack.us
met de mascara

Eindoordeel:
Ik zal absoluut deze mascara opnieuw kopen zodra deze op is. Ik vind hem erg fijn, hij geeft de lengte die ik aan mijn wimpers wil en dat hij dan met zijn € 2,49 ook nog eens budgetproof is is alleen maar mooi meegenomen. Ik vind het een echte aanrader!

11 Reacties to “Beautytas test… Essence Multi Action Smokey Eyes Mascara”

  1. Joyce 20/03/2011 bij 11:07 #

    Toch maar eens snel kijken in het Essence schap! Vind het altijd zo zonde om veel geld uit te geven aan een product dat ik maar drie maanden kan of mag gebruiken.

  2. Helena 20/03/2011 bij 11:27 #

    Oh deze ga ik ook proberen! Ik wil nooit 15€ uitgeven aan mascara namelijk😛

  3. Linda 20/03/2011 bij 11:32 #

    Wauw, ik heb het idee dat je wimpers van zichzelf echt al mega-lang zijn!

  4. Charlotte 20/03/2011 bij 12:08 #

    Geez wat een lengte! :O Wauw!

  5. Femke 20/03/2011 bij 13:38 #

    Wat een onwijs duidelijke foto’s heb je gemAkt! Dat krijg ik dus niet voor elkaar, haha. Vind dat jij sowieso al behoorlijk lange wimpers hebt!

  6. Nicole 20/03/2011 bij 14:13 #

    mooie lange wimpers heb je!

  7. Selina 20/03/2011 bij 14:24 #

    Kijk, dat klinkt erg fijn! heb nu ook een mascara van Essence (die oranje) en die bevalt ook erg goed!

  8. Marjolein 20/03/2011 bij 19:34 #

    Wow, wat een goed effect ;D

  9. eleni 25/03/2011 bij 21:31 #

    echt mooi zeg!!!maar waar kan je deze mascara kopen?want ben ik bij de kruidvat geweest maar zag ik niet!

    • Natascha 26/03/2011 bij 09:42 #

      Dat kan kloppen, deze mascara zit in de nieuwe collectie van Essence en die ligt nog niet (overal) in de winkels.
      Als het goed is is er in het Essence vak bij de mascara’s nu een vakje leeg.
      Daar zal waarschijnlijk de mascara komen te liggen. Het is nog even wachten dus😉

      • eleni 26/03/2011 bij 14:06 #

        denk ik ook natascha.idd. even geduld…

Geef een reactie

