EOTD: Feels Like Nude

19 Mrt

Image Hosted by ImageShack.us

Ik heb het NYX Nude on Nude kitje al een flinke tijd in huis en ik geloof dat het ook mijn meest gebruikte oogschaduw palette is. Hij is ideaal om nude looks mee te maken voor naar school of je werk en hij is ook makkelijk mee te nemen mocht je op reis gaan.

Image Hosted by ImageShack.us

De pigmentatie van het Nude on Nude palette is echt onwijs goed! De kleuren geven veel kleur af en blijven, als je een eyeshadow base gebruikt, de hele dag goed zitten. Ondanks ik het palette helemaal geweldig vind heb ik de 2 lipgloss kleuren die in een ‘verborgen’ vakje zitten eigenlijk nog nooit gebruikt. Dus hoe dat het zit met de pigmentatie daarvan dat weet ik dus nog niet.

Image Hosted by ImageShack.us

Ik heb voor deze look gebruikt:

– Michael Todd Eyeshadow Base
– Michael Todd Great Lengths Mascara (Black)
– Nude on Nude Palette, uit de 2de rij de 2de kleur, uit de 3de rij de 3de kleur en als highlighter 1e rij 2de kleur.

3 Reacties to “EOTD: Feels Like Nude”

  1. Femke 19/03/2011 bij 19:16 #

    Mooie lOok. Ik ga zelf ook altijd voor de nuterale looks.

  2. Lisa 20/03/2011 bij 02:16 #

    Mooi zo een nude look!🙂

  3. Valérie 20/03/2011 bij 20:00 #

    Ehhh, ik vind het wel heel erg nude. Ik zou een nog grotere laag mascara op doen.

Geef een reactie

