Beautytas test… Infinity Sun

18 Mrt

Image Hosted by ImageShack.us

Een aantal jaar geleden was ik helemaal weg van de E! Entertainment serie Sunset Tan. Deze serie ging over een zonnestudio in LA en alle dingen er omheen. En in een van de afleveringen ging een van de Sunset Tan dames met een apparaat (waar aan een soort van föhn) zat naar een klant thuis om die klant te voorzien van een spray tan. Dat vond ik wel zo gaaf en stiekem wou ik dat ook wel een keer ervaren.


filmpje over Infinity Sun

Nou had ik nooit gedacht dat ik zo’n 5 jaar later inderdaad Infinity Sun zou gaan uittesten. Dinsdag 22 Maart is het zover ik ga dan gespraytand worden! En wees niet bang ik zal zeker een artikel over Infinity Sun maken met daar mijn ervaring, mening en natuurlijk ook foto’s van het verschil!

2 Reacties to “Beautytas test… Infinity Sun”

  1. Linda 20/03/2011 bij 11:50 #

    Leuk, ben benieuwd naar je ervaring! Ik keek die serie ook: te fout en hilarisch😉

  2. Tamarah 21/03/2011 bij 00:27 #

    Veel plezier dan as dinsdag!😀 lijkt mij echt gaaf zo’n instant kleurtje😛

Geef een reactie

