Poll: De resultaten

16 Mrt

Ten eerste wil ik de 72 mensen die gestemd hebben op mijn poll heel erg bedanken!
Dankzij jullie heb ik meer inzicht in wat jullie willen zien.

Een week lang hebben jullie dus kunnen stemmen op mijn poll en dit is de uitslag geworden:

De top 3:
3. Looks (Dit was de enige die mij een beetje verraste ik had juist verwacht dat jullie meer over verzorging wilden lezen)
2. Filmpjes (Leuk! Ik hoop dat de filmpjes dat ook worden hahaha)
1. Reviews (Op het moment ben ik al enkele producten aan t testen dus dit komt zeker goed)

Image Hosted by ImageShack.us

2 Reacties to “Poll: De resultaten”

  1. Lisa 16/03/2011 bij 22:05 #

    Leuk om die resultaten te zien, ben alvast benieuwd naar je reviews en filmpjes😀

  2. Femke 17/03/2011 bij 10:54 #

    Graag gedaan voor het stemmen!

Geef een reactie

