EOTD: I’m that Chick

16 Mrt

Image Hosted by ImageShack.us

Ik heb vandaag een look die geinspireerd is op de look van Rihanna in Who’s That Chick en ook op de look die Linda van Beautytreat naar het MAC Wonder Woman event op had. Beide prachtige looks maar ik heb er een zachtere variant op gemaakt zodat tie beter draagbaar was voor naar mijn werk.

Image Hosted by ImageShack.us

Geel is nou niet een kleur die je snel op je ogen smeer vind ik. Maar beide looks vond ik erg mooi dus besloot ik het ook maar eens te proberen. Dus pakte ik mijn 88 matte palette er bij en dit is er dus uitgekomen. Ik heb bewust niet voor een shimmerende kleur gekozen omdat dat het wat minder “safe for work” maakt!

Image Hosted by ImageShack.us

Ik heb voor deze look gebruikt:

– Michael Todd Base
– Michael Todd Great Lengths Mascara (Black)
– deze 3 kleuren uit het 88 matte palette:
Image Hosted by ImageShack.us

4 Reacties to “EOTD: I’m that Chick”

  1. Desirée 16/03/2011 bij 12:48 #

    De kleurtjes staan mooi bij de kleur van je ogen! ^_^

  2. blogdelaFEMme 16/03/2011 bij 14:17 #

    Ziet er erg mooi uit zeg.

  3. Marjolein 16/03/2011 bij 15:46 #

    Nice! Staat inderdaad mooi bij je ogen.

  4. Maccia 16/03/2011 bij 18:52 #

    Zo met ogen open staat het inderdaad prachtig, maar over het algemeen hebben mensen ook hun ogen open wanneer ze make-up dragen🙂

Geef een reactie

