NOTD: Butter London – Aston

13 Mrt

Image Hosted by ImageShack.us

Aston van Butter London is een van de lakjes uit mijn Zalando bestelling die wel heel aangekomen was. Ik had nog geen ervaringen met Butter London en was dan ook erg benieuwd naar dit merk.

Image Hosted by ImageShack.us

Butter London is in 2005 opgericht door de Londonse Sasha Muir. Toen Muir onderzoek deed naar hygiene, betaalbare nail services en hoge kwaliteit producten, ontmoette ze high fashion nail expert, Nonie Creme. Nonie Creme had al jarenlange ervaringen in de nail business en Creme’s expertise kwam ook goed van pas bij het ontwikkelen van een unieke collectie nagellak die Rock&Roll, Great Britain en Fashion uitstraalden. Inmiddels zit Sasha Muir in het bestuur en is Nonie Creme Founding Creative Director. Maar genoeg over Butter London.

Image Hosted by ImageShack.us

Aston | ˈastən |
As in Aston-Martin, the British super car made famous by James Bond in the 1964 film ‘Goldfinger’.

Aston is een bruinig lakje met zilvere glittertjes er in. De lak dekt goed, in twee laagjes, en smeert makkelijk. Ik was vooral verbaast over de droogtijd van dit lakje. Ik heb veel lakjes die redelijk snel droog zijn maar deze slaat echt alles. Ik was net klaar met mijn pink en mijn duim was al droog. Butter Londen lakjes zijn trouwens 3 Free en bevatten dus geen Formaldehyde, Toluene, DBP en trouwens ook geen Parabenen!

Image Hosted by ImageShack.us

En toen probeerde ik mijn mooi Butter London lakje te pimpen. Ik wou met Kryptonite van Pieces er een leuke draai aan geven en wat koeienvlekken er op stempelen. Helaas is Kryptonite blijkbaar niet zo dekkend en fel als dat ik dacht. Het stempelen op zich was wel redelijk gelukt alleen jammer dat het gewoon bijna niet zichbaar was:

Image Hosted by ImageShack.us

Ik heb mijn Butter London lakje bij Zalando gekocht voor 16 euro. Iets wat ik best wel duur vind. Ondanks dat ik het lakje zeker wel geweldig vind zal ik het niet snel weer voor die prijs iets kopen. Een flesje Butter London bevat trouwens 11 ml nagellak.

10 Reacties to “NOTD: Butter London – Aston”

  1. Frauke 13/03/2011 bij 10:17 #

    Mooie kleur ^^

  2. Maccia 13/03/2011 bij 10:30 #

    Mooi kleurtje! Jammer dat je niets van het stempelen ziet!

  3. Mandy 13/03/2011 bij 12:33 #

    Mooi kleurtje!

  4. marion 13/03/2011 bij 12:47 #

    Mooi lakje maar wel duur. Zou ik zelf niet kopen, denk ik.

  5. Helena 13/03/2011 bij 15:07 #

    Jammer van het stempelen..
    Maar persoonlijk vind ik dit kleurtje zo mooi dat er geen nailart op hoeft van mij… :$

  6. Lisa 13/03/2011 bij 15:44 #

    Mooie kleur🙂

  7. Amber 13/03/2011 bij 19:00 #

    Erg mooie kleur!

  8. Selina 13/03/2011 bij 20:07 #

    Ik vind de kleur echt heel bijzonder en mooi! Jammer dat het stempelen niet is gelukt,..

  9. blogdelaFEMme 14/03/2011 bij 09:31 #

    Wat een leuk lakje! Mooie kleur!

  10. Mariel 16/03/2011 bij 18:00 #

    Mooi lakje!

Geef een reactie

