News: Enchantra showroom opening

10 Mrt

Image Hosted by ImageShack.us

Afgelopen woensdag, 9 maart 2011, hield Enchantra een speciale showroom opening voor bloggers. Hier kregen we van Linda te horen wat de toekomst plannen waren en wat hun visie voor de showroom was. Daarna mochten we de showroom in en geloof me er zijn veel Ohs en Ahs gevallen. Ondanks dat de showroom nog niet helemaal af was was het al beautyheaven on earth. Overal waar je maar keek zag je wel iets van nagellak of make up. Er is zelfs een visagie tafel! Ook kregen we een exclusief kijkje achter de schermen. We hebben gezien waar de pakjes gemaakt worden, de voorraad staat en nu weten we ook wat een kneusjesrek is! Ik zou nog wel uren kunnen schrijven hoe mooi en leuk het wel niet was maar een foto zegt waarschijnlijk meer dan 1000 woorden en laat ik nou net 39 foto’s hebben voor jullie😉

Image Hosted by ImageShack.us
Een wand vol bead tattoo’s en nailart stickers

Image Hosted by ImageShack.us
Het Konad hoekje!

Image Hosted by ImageShack.us
Konad stempel- en nagellakken

Image Hosted by ImageShack.us
Is dit niet zo ongelooflijk schattig!?! Ik zou er alleen al een willen hebben omdat hij er zo lief uit ziet!

Image Hosted by ImageShack.us
Appel, Blueberry en Mango handcreme van Konad

Image Hosted by ImageShack.us
Konad Cosmetics neusstrips en gezichtsmasker

Image Hosted by ImageShack.us
Konad Cosmetics Peeling Gel en Foam Cleansing

Image Hosted by ImageShack.us
Konad Cosmetics zonnebrand


Liptini!


Nailtini!


Nog meer nailtini!

Ik kon het merk van Nail- en Liptini nog niet en ben het dan ook gaan googlen. En het idee er achter is heel erg leuk en ik snap ook zeker waarom Enchantra dit verkoopt. Het idee achter de tini’s is dat je met de verschillende producten “je eigen cocktail maakt” dus je gebruikt niet maar 1 gloss nee je gebruikt een Lipstain, lipgloss en een Mixer Lip Color Pencil. En hetzelfde geldt dus ook zo’n beetje voor de nagellakjes! Meer informatie over het mixen van de producten vind je hier voor Nailtini en hier voor Liptini.


Baby Orly lakjes, makkelijk voor als je op reis ga en niet hele grote flesjes mee wil nemen😉


Fullsize Orly’s met oa Cosmic FX en Plastix lakjes


Essie


Color Club mini’s


En fullsize Color Club lakjes


Color Club


Holy Moly allemaal China Glaze!


OH EM GEE Nog meer China Glaze!


Nog een klein beetje China Glaze en Golden Rose Flakies


Flakies, Baby!


Een Blaze en Golden Rose rommelbakje ^_^


Verzorging, sneldrogende topcoats en nog veel meer van Color Club, Poshé en INM


Verzorging, sneldrogende topcoats en nog veel meer van Poshé, INM, Seche Vite en Essie Smoothies!


Nailcare van Essie


Nailcare van China Glaze


Nailcare van Orly


Sugarpill en Z-palettes


Sweetheart Palette van Sugarpill


Burning Heart Palette van Sugarpill


Cold Heart Palette van Sugarpill


Organic Island lipbalm schelpjes


Coastal Scents Palettes


Ardell


Sigma, Brush Guard en het o zo geliefde roze ei: de beautyblender


Cupcake Organic Frankincense & Orange Repairing Day Cream (droge en rijpere huid)


Cupcake Organic Raspberry Rose Blossom Softening Day Cream (alle huidtypes)


Cupcake Organic Blue Tansy & Lavender Balancing Day Cream (normale tot droge huid)


Cupcake Organic Lime & Sage Blossom Cooling Day Cream (vettere/probleemhuid)

Cupcake Organic is een merk wat alleen maar biologische producten, die niet in aanraking zijn gekomen met chemicaliën, gebruikt in hun producten. Waarom zou je producten vol chemicaliën gebruiken als dat helemaal niet hoeft? Nu kan je naast biologisch eten ook je huidje biologisch verzorgen!
Ik mag de Lime & Sage Blossom Day Cream voor de vette/probleemhuid uittesten en ik zal er ook zeker een uitgebreide review over maken.

Helaas heb ik niet de visagie tafel en een algemene indruk van de showroom op de foto staan maar je hebt wel een kans om dat zelf te aanschouwen! Op zondag 20 Maart 2011 is namelijk de officiële showroomopening! En het is niet zomaar een opening. Nee er zijn 4 hele speciale gasten aanwezig! Maar daar lezen jullie snel meer over😀

18 Reacties to “News: Enchantra showroom opening”

  1. Sarah 10/03/2011 bij 22:07 #

    IK. WIL. ZO’N. NAGELLAK REK. VOL CHINAGLAZE :-O

  2. Ellyg 10/03/2011 bij 22:07 #

    LOL zoveel foto`s! Maar heel mooi gedaan, ik heb mijn fototoestel echt gemist, stom!

    En hopelijk meeten we nog eens!

    • Natascha 10/03/2011 bij 22:11 #

      Ik had nog veel meer foto’s gemaakt haha dit is echt de helft ofzo :’)
      Hopelijk wel ik vond het leuk je te ontmoeten!

  3. Suzanne 10/03/2011 bij 22:11 #

    jezus wat heb jij veel foto’s gemaakt zeg!

    het was leeeuk🙂

  4. Kizzy 10/03/2011 bij 22:16 #

    Wow, looks like paradise🙂 Mooie foto’s!

  5. Marion 10/03/2011 bij 22:41 #

    Ben de 20e van de partij hoor!🙂

  6. beautyill 10/03/2011 bij 22:55 #

    Wauwww wat mooi allemaaal😮

  7. Kim 10/03/2011 bij 23:13 #

    Ohh wat gaaf zeg! jammer dat ik er niet bij kon zijn..maar door je foto’s wordt ik weer helemaal blij en heb ik zin om te shoppen!

  8. Miranda 11/03/2011 bij 03:00 #

    omg een waar paradijs op aarde.

  9. Maccia 11/03/2011 bij 08:07 #

    echt superleuk om te zien!

  10. Linda 11/03/2011 bij 08:12 #

    Gaaf om het allemaal te zien. Ik kon helaas niet komen, maar heb nu toch een blik kunnen werpen op de showroom🙂 Ik word zó hebberig van al die producten. Vooral als ik al die lakken zie…

  11. Desirée 11/03/2011 bij 08:37 #

    Wow, wat enorm leuk met zoveel foto’s! Vond het jammer er niet bij aanwezig te kunnen zijn, maar de 20e ben ik zeker van de partij! ^_^

  12. kimberly 11/03/2011 bij 09:29 #

    Zo gaaf al die lakjes❤

  13. PinkFairy 12/03/2011 bij 13:43 #

    waaaaaaaauw nu wil ik nog meer de 20ste erheen gaan… hmm, dat wordt kiezen.

  14. Charlotte 16/03/2011 bij 18:04 #

    Make-up pr0n… Wat een boel foto’s! Voelt het toch een beetje alsof ik er ook ben geweest😉

  15. kimberly 16/03/2011 bij 20:08 #

    Ik wil ook naar zo iets gaan.. Zouden ze dat ook in belgië doen?

    • Natascha 17/03/2011 bij 09:23 #

      Geen idee maar zondag 20 maart is de officiele opening van de Enchantra showroom en dan zou je natuurlijk ook kunnen komen😉

Trackbacks/Pingbacks

  1. Auryn showroom opening voor Bloggers « Beautytreat – Make up en visagie tips en tutorial - 16/03/2011

    […] je nu nog veel meer eyecandy willen zien, kijk dan nog even bij Natas. Deze heeft heel erg veel foto’s gemaakt van de […]

Geef een reactie

