NOTD: Essie – Chinchilly

6 Mrt

Image Hosted by ImageShack.us

Chinchilly komt uit de Essie Fall 2009 Collection en is een prachtige kleur. Het is een soort van warme taupe, een grijs/bruin kleurtje.

Daar waar ik de kleur geweldig vind, vind ik de formule is niet zo fijn. De lak is te waterig, maar dekt op zich wel gewoon goed, en het borsteltje is klein wat dus iets een stuk minder fijn lakt als een grote borstel. Best wel een aantal dingen waar ik dus op afknap bij een lakje.

Image Hosted by ImageShack.us
Op de foto draag ik 2 laagjes Chinchilly (en geen top/basecoat).

Ook heb ik een vergelijking van Essie Chinchilly en Catrice Absolutely Chinchilly voor jullie en ik moet zeggen dat het er ongelooflijk goed uitziet voor dupelovers!

Image Hosted by ImageShack.us

Op de foto zie je toch wel wat verschil wat je in real life dus echt niet zag! Ik durf dan ook gewoon te zeggen dat het dupes zijn van elkaar!

Ben je helemaal weg van deze kleur en wil je hem ook hebben?
Ik raad je dan aan om voor Absolutely Chinchilly te gaan. De formule van Absolutely Chinchilly is gewoon veel fijner, de kwast is groter, plus Catrice test niet op dieren iets wat Essie nog wel doet! En het mooiste van allemaal is Absolutely Chinchilly kost maar € 2,49 en Chinchilly kostte geloof ik zo rond de € 12,95. In dit geval is duurder dus niet beter😉

7 Reacties to “NOTD: Essie – Chinchilly”

  1. marion 06/03/2011 bij 15:30 #

    Blij dat ik die van Catrice heb🙂

  2. Anne 06/03/2011 bij 16:21 #

    Ik heb die van Catrice! Vind hem erg fijn!🙂

  3. Selina 06/03/2011 bij 16:53 #

    Ik heb dit lakje ook van Essie en ik vind hem zelf erg mooi!

    • Natascha 06/03/2011 bij 19:15 #

      Hij is ook wel mooi, alleen vind ik m zelf persoonlijk niet zo fijn lakken omdat hij zo waterig is. Het Catrice lakje lakt veel fijner vind ik dan.

  4. Marjolein 07/03/2011 bij 16:52 #

    wow, die lijken echt op elkaar zeg! 😀

  5. Mariel 10/03/2011 bij 19:26 #

    Gaaf kleurtje!

  6. blogdelaFEMme 10/03/2011 bij 19:33 #

    Mooi kleurtje, ik zie ook echt niet het verschil tussen die twee!

Geef een reactie

