News: Catrice & Essence vernieuwen hun assortiment…

26 Feb

Image Hosted by ImageShack.us

En je kan daarom nu diverse dingen met 50% korting shoppen!
Zowel Catrice als Essence vernieuwen een groot deel van hun assortiment.
Bij Essence gaat er een hoop verdwijnen van oa de pure skin, nail art en sun club collecties weg en wordt vervangen door heel wat nieuwe spulletjes. En daarom geven ze nu 50% korting op de spullen die verdwijnen. (Bij de schappen staat aangegeven om welke producten het gaat!)

Omdat het bij Essence om een hoop producten ging heb ik helaas geen lijst voor jullie maar ik kan jullie wel vertellen welke Catrice producten je nu met 50% korting kan inslaan!

Let wel op dat de korting aangegeven staat op de schapstroken, staat het er niet op dan zou ik niet het risico nemen!

Catrice Ultimate Nail Lacquer:
010 Don’t Feed The Birds
040 Princess For A Day
080 Let’s Talk About Berrie!
090 The Devil Wears Red
100 Wine-tastic
110 Poison Me, Poison You
150 Big Spender Wanted!
180 Hot or Not
230 Clay-ton My Hero
270 It Blue My Minde
310 I See Trough You

Kajal Designer
030 Amethyst
050 Carribean Blue
090 Aqua Blue
120 Chocolate Brown
130 Bright Violet

Matt Mousse Make Up
040 Golden Beige

Extreme Long Lash Mascara
Extreme Volume Mascara
Catrice Nail Expert lijn (alles)
Absolute Moisture Lipstick (alles)
Rouge Satin Lipstick (alles)
Mineral Powder Make Up (alles)
Compact Powder (alles)
Powder Blush (alles)
Bronzing Matte Powder (alles)
Kohl Kajal (alles)
Long Lasting Eyeliner Pen (alles)
Liquid Eye Liner (alles)

Een aantal producten komen vernieuwd terug en voor anderen komt er een andere kleur/product in de plaats.

16 Reacties to “News: Catrice & Essence vernieuwen hun assortiment…”

  1. Marjolein 26/02/2011 bij 21:58 #

    Wooow ik weet niet of ik er nou blij van wordt dat ze zoveel weg gaan doen :p Zullen vast wat favo’s van me bij zitten, dus binnenkort maar even kijken! Ben wel benieuwd naar al het nieuws🙂

  2. Mandy 26/02/2011 bij 22:04 #

    Handig dit lijstje!
    Had van de week 4 van compacte poeders gekocht die zijn echt mijn favoriete:) En nu was het goedkooper met die korting!

    • Natascha 26/02/2011 bij 22:32 #

      Ja ik heb ook nog snel minerale powder meegenomen. Jammer dat die er ook uit gaat, ik ben er helemaal weg van. Helaas is t nog niet overal met 50% verkrijgbaar.

  3. Suzanne 26/02/2011 bij 23:22 #

    ik zag alleen nog bij essence 50%, moet dat er van catrice ook al zijn? veel nagellak!

    • Natascha 27/02/2011 bij 00:08 #

      Ja bij Catrice zou dat ook moeten zijn. Al was ik vandaag bij een vestiging van Kruidvat die op beide nog geen 50% korting had.

  4. Kizzy 27/02/2011 bij 03:28 #

    Ben benieuwd wat er allemaal komt!

  5. Maccia 27/02/2011 bij 08:07 #

    Wat een hoop! Ik hoop dat de foundations van essence er beter uit komen!

  6. Selina 27/02/2011 bij 09:04 #

    Het is vandaag Koopzondag in Leeuwarden dus ik ga eens even op jacht🙂

  7. PinkFairy 27/02/2011 bij 09:19 #

    Ik ben benieuwd! Voor Catrice is het ook al de tweede keer op kort termijn. Ik moet maar eens even kijken, volgens mij is die foundation-kleur ook voor mij geschikt. Inslaan dus😛

  8. Marjolein 27/02/2011 bij 11:56 #

    Waaah, ik moet naar de kruidvat😉

  9. Milou 27/02/2011 bij 12:18 #

    Wat handig! Weet ik gelijk eventjes welke producten ik maar eventjes moet inslaan morgen. Vooral eventjes de absolute moisture lipsticks!

  10. Martine 28/02/2011 bij 20:41 #

    Ik hoor dat de smoothing base coat eruit gaat, is dat waar?
    Want, anders ga ik hem echt inslaan!

    • Natascha 28/02/2011 bij 23:19 #

      Klopt alles uit de Nail Expert lijn gaat er helemaal uit.
      Dus de basecoat, topcoats, growth serum, french manicure, nailwhitener en ga zo maar door😉

  11. Laura 02/03/2011 bij 08:31 #

    Maar snel nog wat favo nagellakjes inslaan !
    Was er gisteren nog btw, geen kortingssticker gezien ?

    • Natascha 02/03/2011 bij 08:46 #

      Het zijn geen stickers hoor de 50% wordt op de balk (waar op ook alle info zoals prijzen staat) van het display aangegeven. Staat het er nog niet op dan kan je het beste of het nog niet kopen en even wachten of even aan een medewerker vragen of dat er al wel 50% korting over gerekend wordt.

  12. Kimberley 05/03/2011 bij 15:23 #

    Ah, zo zonde van die lipsticks. Ze zijn echt super mooi en volgens mij lopen ze ook gewoon goed?

Geef een reactie

