Tag: Mijn 7 schoonheden

17 Feb

Image Hosted by ImageShack.us

Ik kreeg een tijdje geleden deze tag van Arantxa. Het is een leuke nieuwe tag ook nog eens verzonnen is door Arantxa.

Ik moet dus 7 dingen verzinnen die ik mooi aan mezelf vind.. Benieuwd naar mijn antwoorden? Lees dan verder!

Mijn ogen. Ondanks ik -2,5 heb vind ik mijn ogen een van mijn mooiste features, ik vind vooral de kleur erg mooi.

Wimpers! Ik heb van mezelf nogal lange wimpers, met alleen weinig kleur, en ik ben er erg trots op.

Een ander iets wat ik mooi aan mezelf vind zijn mijn polsen. Ze zijn erg dun in vergelijking met de rest van mijn lichaam.

Mijn hoofd.. Ja dit klinkt erg algemeen dat weet ik maar mijn hoofd heeft iets en dat iets dat zorgt er voor dat ik vrijwel met alle hoedjes sta. Niet dat ik veel hoedjes draag maar ik vind het wel heel cool dat ik dat als ik er een zou willen dragen ik er wel mee sta..

Mijn humor, ik heb nogal droge humor die je leuk vind of niet. Ik probeer mijn humor ook altijd in mijn posts te verwerken.

Een ander iets wat ik mooi vind aan mezelf is mijn hals. Hij is niet te lang, te kort, te dik of te dun en zonder mijn hals kon ik ook geen kettingen dragen hahaha

Wat ik nog een groot pluspunt, of nou ja twee pluspunten, aan mezelf vind zijn mijn borsten. Soms vind ik ze te groot (meestal als ik moet rennen, springen of aan het sporten ben) maar meestal vind ik ze prima en ben ik blij met ze.

Ik tag de volgende dames:
Selina, Helena, Lisa en Marjolein

6 Reacties to “Tag: Mijn 7 schoonheden”

  1. Helena 18/02/2011 bij 00:04 #

    Hey ik ben getagged😀
    Wat leuk! Heb hem toevallig eergisteren ofzo online gezet maar toch bedankt😛
    Leuk om te lezen dat je niet alleen uiterlijke kenmerken opnoemt, en ook leuk om wat meer over jou te weten te komen!🙂

  2. Lisa 18/02/2011 bij 00:38 #

    Leuke tag!🙂 Oooh, zie dat je mij hebt getagged, wat lief van je!🙂 Het is geen gemakkelijke tag maar zal het proberen😉

  3. carmenkind 18/02/2011 bij 08:52 #

    Leuke tag!😀

  4. Mariel 18/02/2011 bij 19:40 #

    Leuke tag!

  5. Mariska 19/02/2011 bij 14:17 #

    Leuk lijstje, ik had hem ook gekregen🙂

  6. Floor 26/02/2011 bij 14:10 #

    Heuj, ik hoor ook nog bij Marjolein hoor😉 Haha, just kidding. Ik denk dat je hem binnenkort wel ziet verschijnen als we een plekje vrijhebben.

Geef een reactie

