Persoonlijk: Twitter

16 Feb

Wegens wat persoonlijke redenen, die sommige van jullie misschien op twitter hebben kunnen oppikken, heb ik besloten om mijn twitter momenteel op slot te zetten. Natuurlijk mogen jullie me gewoon volgen alleen kan het even duren voor je goedkeuring heb. Zodra de persoonlijke redenen opgelost zijn zal ik ook gelijk mijn twitter van het slotje halen.

Eén reactie to “Persoonlijk: Twitter”

  1. Arantxa 16/02/2011 bij 10:56 #

    Ik heb mijn Twitter vorige week ook op slotje gezet, vond het toch raar dat heel de wereld mee keek met mijn gesprekken. Tot nu toe nog geen problemen mee gekregen dus ik laat het lekker zo🙂

Geef een reactie

