Haul: La Moon Open Huis

14 Feb

Image Hosted by ImageShack.us

29 Januari 2011 was het Open Huis Sale bij La Moon. Natuurlijk kon ik het niet laten en ook ik was van de partij. Ik vond het erg leuk om Mirjam te ontmoeten. Benieuwd naar wat ik gekocht heb? Lees dan verder!

De huiskamer in huize de Wit stond helemaal vol met mooie sieraden, overal waar je keek zag je wel ineens iets nieuws. Helaas had ik geen bodemloze zak geld anders had ik nog veel meer moois meegenomen. Ik heb het dus beschaafd gehouden en maar een paar dingetjes gekocht.

Toni Crystal AB round
Image Hosted by ImageShack.us

Zoals jullie zien heb ik de Toni’s al gedragen. Ik zag toen ik de foto in Photoshop opende dat er nogal wat (bruine) viezigheid aan de oorbellen zaten. Dat hoort dus niet en krijg je er ook niet bij als je ze bij La Moon koop!

Donut
Image Hosted by ImageShack.us

Een prachtige gedraaide ketting met in het midden een donut. De donut zit vast en de ketting gaat dus ook niet draaien!

Not a Wall Flower
Image Hosted by ImageShack.us

Een prachtige bloemen ring het hartje bevat 3 Swarovski stenen. Ik draag deze ring vrijwel elke dag met veel plezier!

Red & Gold Set
Image Hosted by ImageShack.us

Deze prachtige set past zowel bij rode als bruine kleding en is dus erg draagbaar. De bloemetjes maken de ketting erg speels. Ik draag deze set eigenlijk best vaak met een bruin tuniekje en een spijkerbroek.

Rose Red
Image Hosted by ImageShack.us

Een prachtige armband. Toen ik deze armband zag liggen was ik er op slag verliefd op. Deze moest en zou met mij meegaan. Hij is prachtig op zich maar past ook perfect bij de Red & Gold set.

Zijn jullie ook naar de La Moon Open Huis Sale geweest en wat hebben jullie gekocht?

3 Reacties to “Haul: La Moon Open Huis”

  1. Lisa 14/02/2011 bij 17:31 #

    Wat een mooie sieraden heb je gekocht😀 Ze maakt echt hele mooie sieraden vind ik🙂

  2. Helena 14/02/2011 bij 20:18 #

    Ohh die ring is mooi (L)!

  3. Selina 15/02/2011 bij 07:44 #

    Ik ben er niet geweest maar als ik zie wat jij gekocht hebt, krijg ik er wel een beetje spijt van,.. Mooi hoor!!

Geef een reactie

