EOTD: Mah Pink Garden Flamingo

11 Feb

Image Hosted by ImageShack.us

Vandaag een look die me zelf een beetje deed denken aan zo’n roze nepflamingo die je in je tuin prikt. De sims spelers onder jullie snappen waarschijnlijk wel wat ik bedoel.

Ik weet niet of tie heel draagbaar is. Eerlijk gezegd durfde ik het niet zo aan. Maar dat komt ook omdat ik (bijna) nooit roze draag kwa kleding en makeup.

Het is natuurlijk wel een leuke look om te dragen naar een valentijnsfeestje waar het roze en rood je tegemoet komt😉

Image Hosted by ImageShack.us

Ik heb voor deze look gebruikt:

– Hema Eyeshadow Base
– Covergirl LashBlast Fusion
– (Mat) paars van het 88 Matte palette
– Roze uit het 88 Shimmer palette
– highlighter uit het 88 shimmer palette

Image Hosted by ImageShack.us

3 Reacties to “EOTD: Mah Pink Garden Flamingo”

  1. Nathalia 11/02/2011 bij 17:49 #

    heel mooi gedaan !

  2. Mandy 11/02/2011 bij 19:17 #

    Leuk hoor!

  3. PinkFairy 11/02/2011 bij 19:35 #

    Mooie felle kleur🙂 Roze oogschaduw blijft me favoriet.

Geef een reactie

