Wishlist: M•A•C Wonder Woman

10 Feb

Image Hosted by ImageShack.us

Nog iets meer dan 3 weekjes (5 Maart) en dan ligt de M•A•C Wonder Woman collectie in de winkels. Ondanks dat ik de verpakking echt vreselijk vind zijn er toch een aantal producten waar ik enthousiast over ben en die ik dan ook eigenlijk wel in mijn bezit wil krijgen.

Mijn wishlist bestaat uit:
• Mineralize Skinfinish Pink Power (XL) €34,00
• Blush Duo Mighty Aphrodite (XL) €24,00
• Lipglass Athena’s Kiss (XL) €20,50
• Lipstick Marquise d’ €18,50

Heb jij iets op het oog uit de Wonder Woman collectie?

6 Reacties to “Wishlist: M•A•C Wonder Woman”

  1. Helena 10/02/2011 bij 17:42 #

    Ben benieuwd of je wensen uitkomen😛
    Persoonlijk heb ik eigenlijk geen wensen.. de verpakking spreekt me gewoon echt niet aan..
    Volgens mij ben ik één van de weinige met die mening :$

  2. Selina 10/02/2011 bij 17:53 #

    Helaas heb ik geen tijd om deze collectie te gaan bewonderen want ik moet werken maar je hebt een mooie wishlist!! De lipstick vind ik echt geweldig🙂

  3. Nathalia 10/02/2011 bij 18:59 #

    leuke spullen
    ik vind het echt zo stom dat er geen mac in de buurt is =s

  4. Claudia 10/02/2011 bij 20:52 #

    Ik wil graag dezelfde MSF als hierboven! Maarja.. de prijs houd me gewoon tegen, ook al is hij groot.

  5. Suzanne 11/02/2011 bij 14:28 #

    Ik wil ook de blush, msf & lipstick haha.

  6. Anne 11/02/2011 bij 23:03 #

    Ik ben nog steeds niet om.. Die verpakkingen houden me echt tegen.. Hm, jammer!

Geef een reactie

