Kruidvat 1+1 gratis… fail >_<

7 Feb

Image Hosted by ImageShack.us

Jullie weten vast wel van de 1+1 gratis actie van vorige week van Kruidvat. Op zich een leuke actie alleen pakte de actie voor mij wat anders uit…

Afgelopen zaterdag besloten mijn moeder en ik nog even de kruidvat in te duiken en te kijken of er nog iets leuks in de actie bakken lag. Tot mijn verbazing vond ik nog 2 Gosh On Stage Cool Lip Jams voor € 4,25 p/s met een groene prijssticker wat dus betekende 1+1 Gratis!! Mijn besluit was dan ook snel gemaakt en ik besloot ze mee te nemen. Mijn moeder had ook een aantal Catrice spulletjes van oude LE’s mee genomen die een groene prijssticker met daar op €1,- hadden.

Image Hosted by ImageShack.us

Alles leuk en aardig tot ik bij de kassa kwam. De kassière vertelde mij dat de kassa de 50% korting niet verrekende en dat 1+1 actie NIET op makeup met een groene sticker gelde. UHM WUT O.o Ik ging hier natuurlijk tegen in en beargumenteerde dat er op de poster stond dat het op alle producten met een groene prijssticker sloeg en dat alle combinaties mogelijk waren. Dus “waarom gelde dat dan niet op make-up” was mijn vraag. En ik kreeg te horen dat het hoofdkantoor dat besloten had en dat hun daar niets over te zeggen hadden. Natuurlijk.. Lekker makkelijk om het hoofdkantoor de schuld te geven.

Image Hosted by ImageShack.us

Natuurlijk ben ik niet voor 1 gat te vangen en heb ik inmiddels een mailtje naar de klantenservice gestuurd met de vraag hoe het nou precies zit met die 1+1 gratis actie. Dus hopelijk krijg ik snel antwoord waarom (die) kruidvat zich niet aan hun eigen actie houdt.

Word vervolgd…

27 Reacties to “Kruidvat 1+1 gratis… fail >_<”

  1. Suzanne 07/02/2011 bij 15:48 #

    heb ongeveer hetzelfde meegemaakt! vond het ook heel raar… maar vera camilla heeft de lip gloss wél met 1+1 gratis meegekregen, staat in haar artikel

    • Natascha 07/02/2011 bij 15:52 #

      Inderdaad. Ik hoop dan ook snel meer te weten en zal dan ook zeker een update posten!

  2. Sarah 07/02/2011 bij 16:10 #

    Ze MOETEN je die korting geven als het so geëtaleerd staat🙂 dat is hun fout en hun probleem. In belgie is dat toch zo althans.

    • Natascha 07/02/2011 bij 16:44 #

      Dat heb ik ook vriendelijk duidelijk proberen te maken aan de desbetreffende personen van het kruidvat filliaal maar blijkbaar is hun wil wet..

  3. NeonRocks 07/02/2011 bij 16:57 #

    Stom! Een beetje zoals ik pasgeleden had bij Trekpleister. Was een “2e product, halve prijs” actie op Catrice, maar ineens deden de Limited Editions niet mee. Terwijl het nergens in de folder of winkel stond aangegeven. Het is zeker te moeilijk voor ze om het in de kassa te veranderen :’)
    Ik heb er ook nog over gedacht om het hoofdkantoor te mailen om daar voor eens en altijd duidelijkheid over te krijgen… Ben heel benieuwd of je antwoord krijgt!

  4. silja 07/02/2011 bij 17:03 #

    wat vervelend voor je !!
    ik heb make-up in groningen bij de kruidvat gekocht en kreeg daar wel die 50% korting …

    hoop dat je je recht krijgt!

  5. PinkFairy 07/02/2011 bij 17:04 #

    Aan de ene kant snap ik het wel… afgeprijsde artikelen vallen bij geen een winkel onder extra kortingen. Maar dan moeten ze het idd expliciet vermelden! Ben benieuwd naar hun reactie🙂

    • Maccia 07/02/2011 bij 17:15 #

      Wat vaag, mij is dit gelukkig nog niet overkomen, maar er staat hier trouwens juist op de poster ‘op reeds afgeprijsde artikelen’. Ben benieuwd of je een antwoord krijgt!

      • Natascha 07/02/2011 bij 17:33 #

        klopt maar ze waren ook afgeprijst en ze hadden een groene sticker dus horen ze gewoon de korting te geven.

    • Natascha 07/02/2011 bij 17:35 #

      @Pinkfairy Dit is juist een actie van de kruidvat waarop ze korting op al afgeprijste artikelen geven😉

  6. carmenkind 07/02/2011 bij 17:10 #

    Ben benieuwd naar hun reactie! Als er staat op alle artikelen is het een beetje apart als ze zeggen dat het opeens niet geldt op de make-up.

  7. Charlotte 07/02/2011 bij 17:18 #

    Klant is koning, laagste prijs geldt. Er staat duidelijk 1+1 gratis op afgeprijsde artikelen met groen sticker, dan moeten ze zich daaraan houden! Staat elke maand wel in de consumentengids…
    Het geldt alleen niet als er DUIDELIJK een vergissing is gemaakt, bijvoorbeeld een tv voor €6,00 ipv €600… Maar dat is in dit geval niet zo! Hier kun je als klant niet weten dat er een fout is gemaakt, dus je had gewoon die korting moeten krijgen.

  8. Nathalie Paak 07/02/2011 bij 17:30 #

    Jij staat in je recht hoor. Ze moeten ’t geven.

  9. Prinses Prikbordje 07/02/2011 bij 19:09 #

    IN België stond het wel op de posters. Maar niet op allemaal, alleen op die hele grote. Misschien was dat in jouw filiaal ook wel zo?

    • Natascha 08/02/2011 bij 09:14 #

      Nee het stond nergens! Ik heb juist nog een foto van een van de grote posters gemaakt. Deze foto staat ook in de post.

  10. Mariel 07/02/2011 bij 20:12 #

    Wat raar!

  11. Roxanne 07/02/2011 bij 20:18 #

    Vreemd! Ik verkocht ze volgens mij wel gewoon voor 1 plus 1. Arghhh! Ik weet het niet meer zeker haha😛, maar dacht het wel!

  12. Nathalia 07/02/2011 bij 20:18 #

    zo stom
    wat een ‘organisatie’ =s

  13. Sabine 07/02/2011 bij 21:55 #

    misschien gewoon zodat die caissière het geld van de 2e in eigen zak kon steken ofzo..?want het lijkt me wel heel raar als dat gewoon daar op de posters staat..

  14. Helena 08/02/2011 bij 00:34 #

    Ohh zoiets haaaat ik echt zo erg! Maar komt helaas vaak voor bij acties, en niet alleen bij het kruidvat..
    Heb je uiteindelijk nog iets gekocht?

    • Natascha 08/02/2011 bij 09:15 #

      Ja ik heb uiteindelijk toch die twee lipgloss van Gosh gekocht…
      Maar was er stiekem toch iets minder blij mee xD

  15. Chantal 09/02/2011 bij 18:39 #

    bij mij rekende de kassa het er ook niet af maar die vrouw acher de kasse heeft mij mijn korting gegeven.

  16. supketchup 12/02/2011 bij 19:48 #

    Dat vind ik altijd zo irritant bij Kruidvat, je weet bij de kassa 9 vd 10 keer niet wat je gaat betalen. Soms telt een korting ineens niet en soms krijg je juist wel korting :s

    • Ester 18/02/2011 bij 22:18 #

      Ik heb veel gekocht tijdens de 1+1 actie, ben naar 5 verschillende Kruidvatwinkels gegaan. Elke keer klopte de bon niet. Kreeg wel steeds het verschil terug.
      Wat mij wel opviel is dat bij alle winkels verschillende producten waren afgeprijsd. Bij de ene OralB opzetborstels, terwijl ze bij de andere normale prijs waren. Ik was zelfs bij een Kruidvat waar ze 4 grote gangpaden vol afgeprijsde artikelen hadden en bij anderen maar een klein stukje.
      Als je daar naar vraagt hebben ze geen idee. Opdracht gekregen van het hoofdkantoor?? En het hoofdkantoor zegt per vestiging welke artikelen wel en welke niet? Geloof je toch zelf.

      • Natascha 19/02/2011 bij 08:44 #

        Dat is inderdaad wel heel raar. Het zou natuurlijk kunnen dat het hoofdkantoor een lijst naar alle kruidvat fillialen stuurt met daar op de merken en producten die onder de 1+1 actie vallen en dat sommige fillialen sommige producten niet hebben maar dan blijft dat van die tandenborstels wel heel gek.

      • KV 13/03/2011 bij 19:46 #

        Hoi allemaal,

        Ik werk zelf bij Kruidvat en kan mij voorstellen dat dit erg onduidelijk is. Wij krijgen geen lijst o.i.d. van het Hoofdkantoor, maar alle artikelen met een groene sticker zijn producten die bij ons (1) uit het assortiment gaan of (2) extra afgeprijsd zijn. Deze artikelen vallen onder de opruiming en daarvoor geldt op=op. Het kan dus zijn dat in de ene winkel nog wel voorraad is van een bepaald artikel, en in een andere winkel niet, omdat daar die kleur bv wel snel loopt, of heel veel make up verkocht wordt. Dan heb je mazzel als dat ene wat jij zoekt er nog is. De prijzen hiervan staan standaard in de computer, dus wij gaan daarom ook uit van wat de kassa scant.

        Wat betreft die 1+1 acties is het raar dat er idd niets op de posters vermeld staat dat dat niet voor make up geldt. Er is nu eenmaal besloten dat make up niet mee doet met die 1+1, maar dat hadden ze wel beter kunnen communiceren!

  17. Sophie 05/03/2011 bij 15:03 #

    Hee, ik had dat ook bij kruidvat deze week! Ik wou ook 2 van die Gosh glossjes meenemen en toen zeiden ze precies hetzelfde bij de kassa… zoooo iri!

Geef een reactie

