Mijn favorieten: Youtube Guru’s

4 Feb

Image Hosted by ImageShack.us

Netals beauty bloggers zijn er een HOOP youtube guru’s, speciaal voor jullie heb ik vandaag enkele van mijn favoriete Youtube Guru’s geselecteerd!

Amysass7

vintageortacky

makeupbynight

audifaced

tortolita07

Ook aanraders zijn:

SuperBeautyNerd
Dusty hunter
Nikkie Tutorials

Wat zijn jouw favoriete guru’s en heb jij nog aanraders?

8 Reacties to “Mijn favorieten: Youtube Guru’s”

  1. Eline 04/02/2011 bij 14:40 #

    ik neem zeker eens een kijkje!

  2. Arantxa 04/02/2011 bij 14:53 #

    Oeh thanks for sharing🙂

  3. Nathalia 04/02/2011 bij 18:12 #

    leuk dat je niet voor de superbekende guru’s kiest want deze zijn inderdaad ook heel leuk !

  4. Helena 04/02/2011 bij 18:54 #

    Leuk! Nice om weer wat ideeën op te doen (A)
    Persoonlijk vind ik DulceCandy en MakeupByTiffany erg goed!

  5. PinkFairy 04/02/2011 bij 21:31 #

    Oooh deze kende ik nog niet eens! Leuk! Die laatste tutorial is echt super🙂

  6. Jenjuain 04/02/2011 bij 21:45 #

    Leuk, deze kende ik nog niet…

    Je moet ook eens een kijkje nemen bij QueenofBlendingMUA; ze mixt echt de mooiste kleuren en maakt iets ongelooflijks van. En Emilynoel83; ze is een nieuws presentatrice maar heeft make up als een hobby.

  7. Lisa 05/02/2011 bij 03:39 #

    Kende de meeste nog niet maar NikkieTutorials natuurlijk wel, zij is super, hehe🙂

    Verder kijk ik nog graag naar de tutorials/outfit of the day en andere video’s van youtube.com/punkchyaz

  8. Josephine 05/02/2011 bij 11:40 #

    Wow, even serieus ik kende ze ALLEMAAL niet! Even abonneren want die filmpjes zijn leuk.

Geef een reactie

