NOTD: Wet ’n Wild Craze – Buffy the Violet Slayer

31 Jan

Image Hosted by ImageShack.us

Ook dit Wet ’n Wild Craze lakje komt uit de swap met the lovely Dragonrhia from Laquerwarefortipsandtoes. Buffy the Violet Slayer (übercoole naam!) is een prachtig paars lakje met een prachtige paars & roze shimmer.

Image Hosted by ImageShack.us

Buffy dekte jammer genoeg iets minder en had drie laagjes nodig om volledig dekkend te zijn. Maar Buffy droogt dan wel weer snel.

Helaas weet ik nog steeds niet waar en of de Wet ’n Wild lakjes in Nederland of België verkocht worden. Maar zodra ik iets weet laat ik jullie dat zeker weten.

8 Reacties to “NOTD: Wet ’n Wild Craze – Buffy the Violet Slayer”

  1. Sanne 31/01/2011 bij 15:28 #

    Omg! Die naam is echt geweldig! Het kleurtje trouwens ook😉

  2. DragonRhia 31/01/2011 bij 16:13 #

    Excellent color on you!

  3. Mandy 31/01/2011 bij 16:19 #

    Mooi kleurtje!

  4. Nathalia 31/01/2011 bij 16:42 #

    leuk kleurtje

  5. Eline 31/01/2011 bij 19:20 #

    erg mooie kleur!

  6. Mariel 31/01/2011 bij 20:27 #

    Mooi lakje!

  7. Helena 31/01/2011 bij 23:52 #

    Paars is in opkomst in beautyland als ik dat zo zie op alle beautyblogs… Helaas ben ik gekkk op roze en houd ik totaal niet van paars :$

  8. carmenkind 06/02/2011 bij 17:17 #

    Jammer dat hij niet zo goed dekte maar ik vind de kleur wel gaaf!

Geef een reactie

