ApplePiePussy

30 Jan

Image Hosted by ImageShack.us

Applepiepussy maakt hele leuke en vooral vrolijke sieraden. Ik ben zelf groot fan van de Lucky Pussies! Dat verklaard ook waarom ik er ook een aantal van heb.

Image Hosted by ImageShack.us

Zoals je ziet heb ik een hoop Lucky Pussy’s. Ze zijn zo schattig en ze doen me denken aan mijn eigen poezen. Vooral het zwarte protection gelukspoesje doet mij denken aan mijn Mopoes en als ik de armband draag of het hangertje bij heb heb ik ook het idee dat ik mijn Mopoes mee heb.

Het verhaal van de Lucky Pussy’s is trouwens ook erg leuk:
Er was eens, lang geleden een kat genaamd Tama. Hij woonde bij een arme priester in een tempel ten westen van Tokio. Ze deelden alles samen. Op een dag verzeilde Naotaka Li, de landheer van het gebied, in een heftige storm. Terwijl hij schuilde onder een boom vlakbij de tempel, zag hij dat en kat hem binnenvroeg. Meteen nadat hij vanonder zijn schuilplaats vandaan kwam, sloeg de bliksem in de boom. Naotaka was zo blij dat de kat hem had gered en werd dikke vrienden met de arme priester en zijn ‘lucky cat’. Uit dank zorgde de landheer ervoor dat Tama nooit vergeten zou worden…

En zo ontstonden de Maneki Neko (Lucky Cat beeldjes), die je vandaag de dag tegenkomt. Bij Applepiepussy heten deze geluks poezen Lucky Pussy’s en ze zijn er in vele vormen en kleuren!

Ik heb een aantal producten die niet meer in de Applepiepussy webshop te vinden zijn en een aantal die er nog wel zijn. Ik zal dan ook een linkje bij de foto posten als het product nog in de webshop verkrijgbaar is!

Longevity good fortune ketting

Image Hosted by ImageShack.us

Lucky Pussy pendant – Health

Image Hosted by ImageShack.us
Deze vind je hier

Lucky Pussy – Protection

Image Hosted by ImageShack.us
Deze vind je hier

Lucky Pussy – Protection armband

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Alchemist essentials – lila: kalmte

Image Hosted by ImageShack.us
Deze vind je hier

Ik probeer niet te vaak naar de Applepiepussy website te surfen omdat ik anders de hele webshop wil leeg kopen!

Hebben jullie al eens iets bij Applepiepussy gekocht?

3 Reacties to “ApplePiePussy”

  1. Nathalia 30/01/2011 bij 16:29 #

    leuk maar niet echt mijn stijl😉

  2. Eline 31/01/2011 bij 18:58 #

    echt schattig!

  3. Mariel 31/01/2011 bij 19:53 #

    Super leuk!

Geef een reactie

