NOTD: Wet ’n Wild Craze – 236 Lust

27 Jan

Image Hosted by ImageShack.us

Wet ’n Wild heeft 3 nagellaklijnen en Craze is er daar een van. Craze speelt in op de hotte kleuren van dat seizoen en veranderd dus ook tijd tot tijd.

Ik heb een aantal W’nW Craze lakjes ontvangen in mijn swap met the lovely Dragonrhia from Laquerwarefortipsandtoes. En Lust is daar dus een van.

Lust is een prachtig rood/roze lak. Die verrassend goed dekte en snel droogde. Ik heb op de foto twee laagjes Lust op mijn nagels.

Image Hosted by ImageShack.us

Prachtig is tie he!?! Dit is zeker een van mijn favoriete low budget lakjes. Ik vind het alleen jammer dat hier in Nederland geen Wet ’n Wild meer verkocht wordt.

Weet jij waar ze Wet ’n Wild lakjes verkopen laat dan aub een reactie achter!

8 Reacties to “NOTD: Wet ’n Wild Craze – 236 Lust”

  1. Kelly 27/01/2011 bij 17:33 #

    Wat een lief kleurtje. Ik zou ook wel eens weten waar ze deze lakjes verkopen!
    Ik vind je blog erg leuk! Ik ga je volgen🙂

  2. Mandy 27/01/2011 bij 18:06 #

    Mooi kleurtje!

  3. Mariel 27/01/2011 bij 18:50 #

    Mooi lakje!

  4. Sanne 27/01/2011 bij 19:47 #

    Pretty!🙂

  5. DragonRhia 27/01/2011 bij 23:29 #

    Great color on you!

  6. Nathalia 28/01/2011 bij 10:32 #

    mooi !

  7. Lisa 29/01/2011 bij 01:07 #

    Mooie kleur!🙂

Geef een reactie

