Shoplog: Amsterdam 20-01-11

26 Jan

Image Hosted by ImageShack.us

Natuurlijk heb ik toen we in amsterdam waren wat gekocht. Ik heb misschien niet zo heel veel gekocht maar ik heb wel hele lekkere dingetjes gekocht!

Image Hosted by ImageShack.us

Mijn Vanishing Cream was alweer bijna op dus ben ik even bij de Lush binnen gestapt voor een nieuw potje. Ook heb ik aan de Valentijnsspulletjes geroken en ik heb nu eigenlijk wel een beetje spijt dat ik niet de It’s Raining Man heb gekocht.

Ook ben ik bij The Body Shop geweest. Daar was het namelijk sale dus die kon ik niet overslaan. Ik heb daar een lemon setje gekocht wat normaal 8 euro kost voor 5 euro.

Image Hosted by ImageShack.us

Ook heb ik 2 Wild Cherry lipbutters gekocht voor €3 euro p/s. Ik ben helemaal verslaafd aan lipbutter en lipbalm en deze ruikt zo lekker dus heb ik er gelijk twee meegenomen! Een voor in mijn tas en een voor op mijn nachtkastje😉

Image Hosted by ImageShack.us

Bij de Ici Paris XL zag ik dit handig dingetje. Een mini perfume spray die hetzelfde werkt als de o zo gewilde Travelo. Alleen is de Ici Paris XL variant iets goedkoper! Ik betaalde er namelijk geen €14,95 maar € 9,98 voor.

Image Hosted by ImageShack.us

Ik vind het een onwijs fijn dingetje. Ik heb hem gelijk gevuld met mijn favoriete parfum en in mijn tas gestoken.

10 Reacties to “Shoplog: Amsterdam 20-01-11”

  1. Lisa 26/01/2011 bij 17:56 #

    Oooh, leuke aankopen! Vooral dat ding van ICI Paris XL is zeer handig😀 Veel plezier met je nieuwe aankopen!😀

  2. Laura 26/01/2011 bij 18:08 #

    Leuke spullen!

  3. Romy 26/01/2011 bij 19:03 #

    Leuke spullen! Ik houd van de lipbutters van TBS

  4. Mariel 26/01/2011 bij 19:22 #

    Leuke aankoopjes🙂

  5. Tessa 26/01/2011 bij 19:29 #

    Leuke aankoopjes hoor!

  6. Lisan 26/01/2011 bij 20:52 #

    Oo handig, ik wist niet dat je zo’n parfumspray ook bij de ICI Paris kon kopen! Die wil ik namelijk ook al een tijdje😀

    • Natascha 26/01/2011 bij 23:02 #

      Ja ik ook! Ze hadden de parfumspray, waar ik hem gekocht had, ook in het zilver. En ik geloof dat tie er ook in het zwart moet zijn.

  7. Marjolein 26/01/2011 bij 21:51 #

    Leuke aankoopjes zeg. I loveeee de sale❤

  8. Eline 27/01/2011 bij 09:55 #

    leuke aankopen!

  9. Nathalia 27/01/2011 bij 16:44 #

    leuke dingetjes =)
    + dat ici paris gedoe (haha) lijkt me echt superhandig !

Geef een reactie

