Review: Dr Fish Parel arrangement

25 Jan

Image Hosted by ImageShack.us

Een tijd geleden liet ik jullie weten dat ik een Parel Arrangement van Dr Fish had gewonnen. Afgelopen donderdag ben ik met mijn moeder naar Amsterdam afgereist en hebben we visjes aan onze voeten laten knabbelen.

Na een twee uur durende rit naar Amsterdam en wat problemen met het vinden van het Transferium (parkeren €8,- p/d + gratis OV kaartje voor heen en terug meer info hier). Waren mijn moeder en ik zo’n 20 minuten te vroeg bij Dr. Fish. Dit was geen probleem en we konden direct plaatsnemen.

Het Parel arrangement (wat ik had) bestaat uit:
Dr. Fish experience
Scrubduo
Pakkingduo

Dr. Fish experience

Voorafgaand aan de Dr Fish experience moet je je schoenen en sokken uit- en je armbanden, ringen enz afdoen. Daarna worden je voeten gewassen en mag je zelf even je handen wassen. En dan komt het hoor! Je mag plaatsnemen in een stoel met een voetenbadje en een armleuning vol kleine visjes! Deze Garra Rufa visjes zuigen (bij gebrek aan tandjes) dode huid van je handen en voeten. Ik was erg bang dat de visjes erg kriebelde maar dit vielt heel erg mee, ik vond het meer op zacht bubbelend water lijken. De visjes krijgen ongeveer 20 minuten om zoveel mogelijke dode huid van je voeten en handen af te zuigen voor je je handen en voeten weer mag afdrogen.

Image Hosted by ImageShack.us
voetenbadje vol Garra Rufa visjes en mijn voeten🙂

Scrubduo

De volgende behandeling uit mijn arrangement is de scrubduo. Hierbij worden je handen en voeten heerlijk gescrubt met de Herôme One Minute Manicure. Dit zorgt er voor dat de laatste restjes dode huid worden verwijderd en maakt je handen en voeten heerlijk zacht! Tijdens het scrubben werden mijn handen en voeten ook nog eens overheerlijk gemasseerd. Daarna werd One Minute Manicure verwijderd met een natte warme doek.

Pakkingduo

Na de scrub werden mijn handen en voeten ingesmeerd met een overheerlijk ruikende (citrus en munt) dikke creme van Dr Fish zelf. Deze creme werd lekker dik aangebracht en vervolgens ingemasseerd. Er bleef nog een laagje over en deze zou in mijn huid trekken terwijl mijn handen en voeten lekker ingepakt werden in handdoeken. Vervolgens had je even tijd om lekker te relaxen tot de creme voldoende ingetrokken was. De creme wat niet ingetrokken was werd verwijderd met een (ja daar issie weer) natte warme doek. Hierna werden mijn handen en voeten ingesmeerd met een overheerlijke voeten- en handen crème van Dr. Fish en kregen al mijn nageltjes een laagje parelmoer nagelwhitener lak van Herôme.

Ik vind Dr. Fish zeker een aanrader! En ik zou er absoluut nog een keer heen willen. Mijn handen en voeten waren heerlijk zacht, gevoed en verzorgd. Ik vind het ook een super leuk kado idee (bv voor valentijnsdag!!). Leuk om te weten: toen wij bij Dr. Fish waren was er ook een man die voor de Dr. Fish experience kwam! En ik ga ook zeker de Herôme parelmoer Nailwhitener aanschaffen want die is echt prachtig en trouwens ideaal voor mensen die geen opvallende nagellak (mogen) dragen!

Het Parel arrangement kost € 99,95 per persoon. Maar de Dr. Fish experience kan je al voor voor € 29,95 ervaren. Meer informatie kan je op de website van Dr. Fish vinden.

6 Reacties to “Review: Dr Fish Parel arrangement”

  1. Linda 25/01/2011 bij 14:21 #

    Wat leuk om te lezen. Ik ga 5 maart voor de Dr Fish behandeling, krijg ik voor m’n verjaardag van m’n beste vriendinnetje. Heb er nu nog meer zin in!

  2. Sarah 25/01/2011 bij 15:10 #

    Whiihiii, fishies! ^^

  3. Eline 25/01/2011 bij 18:09 #

    ik zou het niet durven eigenlijk:p Ben bang van vissen :p

  4. Lisa 25/01/2011 bij 20:40 #

    Klinkt interessant, zou het best eens willen proberen, hehe😀

  5. PinkFairy 25/01/2011 bij 21:25 #

    Dit zou ik ook met een vriendin gaan doen, maar we waren te laat met het boeken🙂

  6. Mariel 26/01/2011 bij 11:47 #

    Lijkt me zo’n raar gevoel, visjes die aan je voeten knabbelen haha!

Geef een reactie

