News: Color Club Alter Ego

23 Jan

Image Hosted by ImageShack.us

Ik ben groot fan van Color Club.lakjes. Ze dekken goed, smeren uitstekend en drogen snel. En toen ik deze collectie zag kon ik het ook niet laten om te kwijlen een aantal van de lakjes.

De eerste set bestaat uit een aantal pastel/nude kleurige lakjes. Nu is nude en pastel absoluut niet mijn ding en dus zal ik deze set ook waarschijnlijk links laten liggen.

Reveal Your Mystery

Image Hosted by ImageShack.us

Bestaat uit (vlnr): Get a Clue, Revealed, Incognito, Secret Rendezvous, Sheer Disguise, Give Me a Hint shades en Milky White Base Coat.

De tweede set is meer mijn ding en bevat, volgens mij, een aantal duochrome lakjes😀

Keep It Undercover

Image Hosted by ImageShack.us

Bestaat uit (vlnr): Alter Ego, Secret Agent, Total Mystery, Alias, Ulterior Motive, Masquerading en Vivid Top Coat.

De releasedate in Amerika is op 15 Februari. Ik verwacht dat Nailpolishfashion.nl deze collectie ook zal gaan verkopen en de verkoop waarschijnlijk via een nieuwsbrief/twitterbericht of blogpost zal aankondigen.

3 Reacties to “News: Color Club Alter Ego”

  1. Selina 23/01/2011 bij 19:45 #

    Ik vind het een leuke collectie! De kleuren Alter Ego en Masquerade lijken mij erg mooi!

  2. Eline 24/01/2011 bij 17:50 #

    zitten mooie kleuren tussen!

  3. Mariel 24/01/2011 bij 19:23 #

    Mooie kleurtjes!

Geef een reactie

