Mijn favoriete producten van 2010

9 Jan

Image Hosted by ImageShack.us

Het nieuwe jaar is alweer 9 dagen oud en ik heb lang gepiekerd over wat nou mijn 10 favoriete producten van 2010 waren.. Inmiddels ben ik er uit en heb ik mijn top 10 samengesteld. Het zijn allemaal producten die ik elke dag of bijna elke dag met veel plezier gebruik.

Image Hosted by ImageShack.us

1. Covergirl Lashblastfusion: Deze heb ik afgelopen zomer gewonnen bij Kizzy en ik ben er vanaf het moment dat ik hem gebruikte verliefd op! Hij smeert fijn, klontert vrijwel niet en maakt mijn wimpers nog langer dan ze al zijn. Ik ben alleen bang dat als tie leeg is dat ik dan een probleem heb…

2. Hema Eyeshadow Base: Een ongelooflijk fijne base. Hij zorgt er voor dat mijn oogschaduw veel langer blijft zitten en hij is ook nog eens fijn geprijst, namelijk 4 euro.

3. Lush Vanishing Cream: Mijn nummer 1 moisturiser. Ik heb nogal een vette huid met hier en daar wat acne en ik heb echt gemerkt dat ik nu minder acne heb dan voor ik Vanishing Cream gebruikte. Ik gebruik de cream twee keer per dag en heb in een half jaar nu twee potjes versmeerd.

4. Make Up Studio No Transfer Foundation: Super fijne foundation. Blijft goed zitten en geeft voldoende dekking. Lees hier mijn review er over.

5. Catrice Absolute Eye Colour Mono’s: Niet zomaar 1 kleur nee alle kleuren! Cartice is bezig met hun assortiment te vernieuwen en de oogschaduw was een van de eerste dingen die onderhanden genomen werd. En ik vind het goed gelukt! De nieuwe kleuren zijn fris, fijn geprijst en super gepigmenteerd!

6. MAC Cut-A-Caper: Een van de losse lipsticks uit de Tartan Tale collectie. Ik vind het zelf een prachtige coral/peachy kleur en gebruik hem ook regelmatig.

7. Sigma Synthetic Face Kit: Wat is deze set fijn! Ik heb de set nog maar net een maand binnen en gebruik hem bijna elke dag! Als ik maar 1 brush uit de kit mocht houden dan zou dat de F80 Flat Top Kabuki zijn. Deze gebruik ik om mijn foundation aan te brengen en hij brengt mijn foundation flawless aan!

8. NYX Power Blush Pinched: Een prachtige roze blush met shimmer. Deze blush wordt ook wel eens een dupe voor Nars Orgasm genoemd.

9. China Glaze Tree Hugger: Jullie weten dit vast wel.. Ik hou van groen en van China Glaze en het is dan ook niet zo gek dat er een China Glaze lakje in mijn top 10 staat. Het lakje zelf is uit de 2008 lente collectie ecollection maar het is absoluut mijn favoriet lakje van 2010!

10. Seche Vite Fast Dry Top Coat: Ik ben absoluut niet iemand die kan wachten tot haar nagellak droog is en Seche Vite is daarvoor voor mij de oplossing. Maar door een paar minpuntjes is het niet mijn holy grail! En zodra mijn flesje Seche Vite op is ga dus vrolijk verder op zoek naar mijn fast drying holy grail.

En als extra vermelding omdat ik er niet meer zonder kan:

11. Gretel van La Moon: een prachtig handgemaakt sieraad van zilver en Swarovski! Ik draag Gretel vrijwel elke dag en voel me naakt als ik hem niet aan heb.

15 Reacties to “Mijn favoriete producten van 2010”

  1. Sarah 09/01/2011 bij 12:45 #

    no way.. een GROEN LAKJE? *what a surprise* ^^

  2. Franca 09/01/2011 bij 13:00 #

    Wauaw. leuke dingen! Vooral die nagelak van CG.

    x

  3. DragonRhia 09/01/2011 bij 16:37 #

    Excellent products. I know what you mean about a special necklace or piece of jewelry. My partner got me a gorgeous and simple emerald and I wear it every day – my hand will go looking for it just to make sure its there.😉

  4. Mandy 09/01/2011 bij 16:51 #

    Mooie favorieten!

  5. Nathalia 09/01/2011 bij 18:25 #

    leuk !

  6. PinkFairy 09/01/2011 bij 19:30 #

    Hele leuke spulletjes!! Die facekit lijkt me erg fijn en vanishing cream is ook mijn favoriet🙂

  7. Kizzy 09/01/2011 bij 20:56 #

    Leuk om te horen dat je de mascara nog steeds fijn vindt🙂
    Binnenkort wel vervangen, hoor!

  8. Lisa 09/01/2011 bij 21:47 #

    Wat een mooie producten allemaal!🙂

  9. Lisa 10/01/2011 bij 07:39 #

    Mooie favorieten!🙂

  10. Aranka 10/01/2011 bij 12:52 #

    Is die mascara niet precies hetzelfde als Max Factor The Flash Lash Effect?
    Mooie favoriete producten trouwens!

    • Natascha 10/01/2011 bij 11:56 #

      Ik geloof dat de falsh lash effect hetzelfde was als de gewone lash blast maar ik kan hem in iedergeval uitproberen🙂

  11. Ilja 10/01/2011 bij 12:53 #

    Daar zitten zeker fijne producten tussen! Ik heb de Vanishing cream ooit eens als proefje meegekregen en vond hem toen ook wel fijn… misschien dat ik hem als mijn creme op is, full size ga kopen🙂

  12. Roos 10/01/2011 bij 14:01 #

    Oeh, die Lush Vanishing Cream ben ik wel benieuwd naar!! Wil ik wel eens proberen🙂 Lekkere spulletjes btw..

  13. Mariel 10/01/2011 bij 20:10 #

    Leuk!

Geef een reactie

