Haul: M•A•C & Lush

5 Jan

Image Hosted by ImageShack.us

31 December zijn mijn vriend en ik naar Rotterdam afgereisd om kerstkadootjes voor elkaar te kopen. Ja dit klinkt nogal vreemd maar mijn vriend a. had geen idee wat hij voor mij moest kopen en b. werkt in de horeca en is dus niet zo heel veel vrij rond de kerstdagen. Vandaar de kerstkadootjes na kerst😉

Ik wist dat de M•A•C Cham Pale collectie op de 31ste uit kwam dus zijn we eerst naar de Bijenkorf gegaan. Het was rustig en ik heb op mijn gemakje naar de paintpots, potloden enz gekeken. Mijn keuze was vrij snel gevallen op twee paintpots uit de Cham Pale collectie namelijk Chilled On Ice en Dangerous Curvée.

Het leukste vond ik nog wel dat mijn vriend zei “Ik betaal wel”. Toen de MUA het totaal doorgaf hoorde ik m naar lucht happen en zachtjes “holy crap” zeggen.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Daarna zijn we naar Lush gegaan en na een heleboel gesnuffel heb ik een aantal dingen in mijn mandje geladen. Je kreeg nog steeds bij 30 euro een goodiebag. En ik had voor net iets meer dan 60 euro uitgezocht dus mocht ik kiezen: twee goodiebags of een goodiebag en een kerstkado wat ze nog overhadden. Ik heb voor het laatste gekozen en het Chrismas Tweets pakket uitgekozen.

Image Hosted by ImageShack.us
Porridge Soap, Sandstone, Lemslip, Karma Soap, Veganese en een grote fles Snowfairy

Inhoud Christmas Tweets
Image Hosted by ImageShack.us
Smitten handcreme, Vanilla Fountain en Lil’ Lush Pud Bath Ballistics en een stuk Snowcake

Inhoud Goodiebag
Image Hosted by ImageShack.us
Breath Of Fresh Air toner, Lust Parfum Spray, Chillin with my Gnomeys (inhoud: Whoosh Shower Jelly en een stuk Snow Globe)

Mijn vriend heeft trouwens Heavy Rain en Buzz voor de PS3 van mij gehad😀

17 Reacties to “Haul: M•A•C & Lush”

  1. Rani 05/01/2011 bij 16:29 #

    Wow, veeel! Die paintpots!❤

  2. Suzanne 05/01/2011 bij 16:29 #

    Toffe aankoopjes!

  3. MissBeautyEtc 05/01/2011 bij 16:30 #

    Leuke spulletjes! Ik moet dringend nog eens LUSH shoppen!

  4. Sarah 05/01/2011 bij 16:34 #

    Hihihi ‘hapte naar lucht en zei zachtjes ‘holy crap’ haha!! Dat zou EXACT hetzelfde gaan bij mijn vriend xD

  5. Romy 05/01/2011 bij 17:00 #

    Leuke spullen!

  6. PinkFairy 05/01/2011 bij 17:03 #

    Ooh inhoud van Goodiebag van Lush ziet er goed uit!! Whoosh en Breath of fresh air zijn beide heerlijk!!

  7. PinkFairy 05/01/2011 bij 17:06 #

    Haha nog ff iets.. dat van je vriend zei ik net tegen mijn vriend… “hoeveel was het dan?” – “ik denk ongeveer 40 euro voor twee dingen” – “valt mee.. ben niet anders gewend van je”…. eehm, moet ik me nu schamen?😛

    • Natascha 06/01/2011 bij 12:32 #

      Nee hoor dit was de eerste keer dat ik met mijn vriend samen naar mac ging dus hij was er gewoon niet echt aan gewend haha Hij is drogisterij prijzen gewend😉

  8. NeonRocks 05/01/2011 bij 17:15 #

    Mooie aankoopjes zeg! En die actie van Lush is ook zo tof, met dat gratis cadeau😀 Ben heel benieuwd naar de swatches van de Paint Pots!

  9. Selina 05/01/2011 bij 17:45 #

    Wauw, echt mooie spullen! Ik ben benieuwd naar swatches van de Paint Pots! Wel erg lief van je vriend dat hij heeft betaalt🙂 Die van mij blijft altijd buiten wachten want die krijg al tranen in zijn ogen als ik zelf een lipstick koop voor €17,50😀

  10. Myrna 05/01/2011 bij 18:11 #

    Zo jij hebt lekker geshopt, mooie producten!

  11. Lisan 05/01/2011 bij 18:34 #

    Super mooie paintpots! Ik had ze ook geswatcht maar ik heb uiteindelijk toch voor Rubenesque uit de standaard collectie gekozen🙂

  12. Nathalia 05/01/2011 bij 19:50 #

    leuke spullen !

  13. astrid 06/01/2011 bij 13:27 #

    superleuke haul! ^^

  14. Ilja 10/01/2011 bij 12:53 #

    Wat een heerlijke aankoopjes! Hihi ik wilde het gezicht van je vriend wel zien! Ik heb zelf ook Chilled on Ice gekocht (en Let me Pop) maar heb wel erg getwijffeld… vond ze alle 4 zo mooi!

    Breath of Fresh air vind ik heel erg fijn! Mooi goodies zeg….

    Wat is Rotterdam toch heerlijk om te shoppen ^_^

  15. wanncha 17/01/2011 bij 17:15 #

    Wat een heerlijke haul!

Geef een reactie

