Review: Make Up Studio No Transfer Foundation

3 Jan

Image Hosted by ImageShack.us

Zoals vele andere vrouwen en meiden ben ik ook altijd op zoek naar die ene ideale foundation. Die ene foundation die niet als een of andere cake op je gezicht zit of alle oneffenheden gewoon laat zien. Na heel wat drogisterij merken geprobeerd te hebben (oa Gosh, Maybelline, Catrice & Max Factor) en het een en ander aan high end (oa Estee Lauder & Dior) had ik wel wat foundations die als oke bestempeld waren maar ik had nog niet die ene foundation gevonden.

Toen ik de foundation van Make Up Studio bij Het Cosmeticahuis zag staan wist ik dat ik deze moest proberen. Toevallig zag ik niet veel later op twitter dat Nikkie (nikkietutorials) dezelfde Mac foundation kleur heeft als ik, namelijk NC15. Ik trok me stoute schoenen aan en vroeg welke kleur foundation kleur zij van Make Up Studio gebruikte. Saskia (eigenaresse van Het Cosmeticahuis en moeder van Nikkie) heeft het voor mij nagevraagd, Nikkie mengde Vanilla en Porcelain. En dus kwamen die twee kleuren mijn kant op.

Image Hosted by ImageShack.us

De Fluid Foundation No Transfer is een semidekkende foundation. Wat dus betekent dat hij niet volledig dekt. Zelf vind ik dat hij genoeg dekt, hij dekt namelijk gewoon die paar rode vlekjes en kleine puistjes hier en daar.

In de No Transfer foundation zit siliconen wat er voor zorgt dat je foundation langer en beter blijft zitten. En ik moet zeggen dat het dat ook echt doet! Zelf was ik nogal huiverig voor de siliconen, zoals ik al in mijn review er over schreef reageerde mijn huid niet zo positief op de Gosh Velvet Touch Primer die ook siliconen bevat. Maar tot mijn verbazing kreeg ik helemaal geen allergische reactie op de foundation.

Het mengen van het product is geen probleem. Na een paar keer heb je al wel door welke verhoudingen je moet gebruiken. En heb je binnen no time jouw kleur gemengd.

Hoe ik mijn kleur meng:

Image Hosted by ImageShack.us
voor het mengen

Image Hosted by ImageShack.us
gemengd

Image Hosted by ImageShack.us
uitgesmeerd

Zou ik het product nog een keer aanschaffen?
Ja zeker! Ik ben er erg tevreden over en vind het helemaal niet erg dat ik zelf mijn kleur moet mengen. Waarschijnlijk heb ik dan straks in de zomer als ik bruiner ben niet nog een andere foundation nodig.

De Make Up Studio Fluid Foundation No Transfer 10 ml kost €4,70 p/s en met die 10 ml kan je al best lang doen vind ik. De 10 ml verpakkingen vind ik trouwens super, zo heb je als je het voor het eerst gaat proberen en (per ongeluk) een verkeerde kleur koop niet gelijk een full size foundation waar je niets mee kan.

Je kan de foundation bij hetcosmeticahuis.nl kopen. Hou ook het Cosmeticahuis twitteraccount goed in de gaten, ze hebben namelijk regelmatig leuke aanbiedingen!

9 Reacties to “Review: Make Up Studio No Transfer Foundation”

  1. Heidi van Heck 03/01/2011 bij 11:19 #

    Ow die ga ik ’s een keer proberen🙂 hij ziet er ook niet zo pannekoekerig uit🙂

  2. PinkFairy 03/01/2011 bij 12:04 #

    Ziet er goed uit! Ik moet ook eens binnenkort bij die webshop van alles gaan bestellen.

  3. Nathalia 03/01/2011 bij 14:14 #

    Leuk
    zelf gebruik ik geen foundation =)

  4. Janne 03/01/2011 bij 14:14 #

    Klinkt goed!

  5. Kizzy 03/01/2011 bij 15:32 #

    10 ml is ideaal!

  6. Maccia 03/01/2011 bij 18:52 #

    wat??? slechts 4,70 per stuk? Ik denk dat ik wel iets meer dekking nodig hebt, maar wie weet probeer ik hem eens als ik door mijn stash heen ben!

  7. Eline 03/01/2011 bij 20:18 #

    voor foundation vind ik dit een zeer goed merk!

  8. Mariel 04/01/2011 bij 17:16 #

    Ik gebruik geen foundation maar ziet er goed uit!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Tweets that mention Review: Make Up Studio No Transfer Foundation « Beautytas -- Topsy.com - 03/01/2011

    […] This post was mentioned on Twitter by Natascha. Natascha said: Nieuwe Blogpost!! Review: Make Up Studio No Transfer Foundation http://bit.ly/hbreN9 @Cosmeticahuis […]

Geef een reactie

