Mijn nageltjes & Trind

29 Dec

Image Hosted by ImageShack.us
mijn linker stompjes

Een tijd geleden heb ik bij de Trind Set Webshop een Perfect Nail & Hand setje gekocht. Deze heb ik toen een enkele keer gebruikt maar nooit echt de volle twee weken volgehouden. Nu breken en scheuren mijn nagels als een gek en heb ik besloten om het een tweede kans te geven en het nu ook echt twee weken volhouden.

Image Hosted by ImageShack.us
mijn rechter stompjes

Zoals jullie kunnen zien zien mijn nagels er niet uit. Ze zijn erg kort (door het afbreken/scheuren), zwak en ook nagelriempjes zien er ook wat zielig uit. Vanaf vanavond ga ik beginnen aan mijn nieuwe routine van trind en lemony flutter. Ik ben benieuwd hoe mijn nagels er over twee weken uitzien of ik echt al verbetering zie en of mijn zwakke nagels sterker zijn geworden.

Ik zal om de paar dagen foto’s maken en zo de voortgang in kaart brengen. En ik zal ook zeker het verschil tussen het begin en het einde van de twee weken met elkaar vergelijken doormiddel van een review.

Zijn jullie ook net zo benieuwd naar het resultaat als ik?

5 Reacties to “Mijn nageltjes & Trind”

  1. Marion 29/12/2010 bij 12:31 #

    Nou, ik ben ook erg benieuwd. Mocht Trind goed helpen dan ga ik het ook eens bestellen.

  2. Mirte 29/12/2010 bij 16:53 #

    Ik ben heel erg benieuwd! Ik ben van plan om het zelf ook te kopen. Maar het is niet goedkoop, dus ik wil wel zeker weten dat het het geld waard is!

  3. Mariel 29/12/2010 bij 21:31 #

    Ben benieuwd, succes!

  4. Lisa 29/12/2010 bij 22:51 #

    Ben alvast benieuwd, heb er in elk geval al goede dingen over gelezen🙂

  5. Marjolein 31/12/2010 bij 17:48 #

    Ben benieuwd, succes😉

Geef een reactie

