NOTD: 2True – Shade No. 2

24 Dec

Image Hosted by ImageShack.us

Ik kwam deze NOTD tegen en verbaasde me eigenlijk dat ik deze nog niet gepost had *foei* Ik had afgelopen zomer dit lakje een kans gegeven en ik ben eigenlijk niet zo kapot van. Om de foto’s heb ik iets van 5 laagjes op m’n nagels zitten en nog is de lak erg transparant.

Image Hosted by ImageShack.us

De lak zou volgens het flesje 5 dagen moeten blijven zitten. Ik heb geen idee of dit ook echt waar is aangezien ik het dezelfde dag nog los heb gepeuterd :’)

Image Hosted by ImageShack.us

Ik denk dat ik hem niet meer als gewoon lakje ga gebruiken maar of als topcoat of dat ik er een franken mee ga maken🙂

Image Hosted by ImageShack.us

2True is te koop bij Kruidvat en kost (geloof ik) € 2,99 per stuk of 3 voor € 5,99.

6 Reacties to “NOTD: 2True – Shade No. 2”

  1. Mariel 24/12/2010 bij 14:00 #

    Ik heb deze ook, gebruik hem meestal als een topcoat.

  2. Arantxa 24/12/2010 bij 15:26 #

    Als topcoat is het denk ik wel een leuk lakje om een heel saai lakje een beetje op te frissen. Maar zo los valt het inderdaad een beetje tegen!

  3. Lisa 24/12/2010 bij 18:53 #

    Mooie nagellak!😀

  4. Eline 25/12/2010 bij 12:06 #

    vind deze niet zo speciaal

  5. janne 25/12/2010 bij 13:08 #

    ziet er goed ut!

  6. Siem 29/12/2010 bij 17:06 #

    Ik heb een soortgelijke nagellak van essence, hij is eigenlijk een topcat maar ik denk dat die mooier zou zijn. Hij smeert mooier en er zitten veel meel glitters in waardoor het een mooier effect heeft. Ik zal er een dezer dagen een post van maken dan kan je het zelf zien

Geef een reactie

