EOTD: Kerstig Rood

23 Dec

Image Hosted by ImageShack.us

Deze look heb ik min of meer gebaseerd op een van Serena (Blake Lively karakter in Gossip Girl) looks. Ik vind hem zelf ook wel leuk voor Kerst, Oud en Nieuw of een ander leuk feestje. Let niet op mijn wenkbrauwen ik wil ze na een overenthousiaste pluksessie weer wat voller laten groeien en helaas ziet dat er niet zo mooi uit :’)

Image Hosted by ImageShack.us

Dit is de eerste keer dat ik een poging tot winged eyeliner heb gedaan. Ik vind het bij mezelf niet heel practisch omdat ik vaak in mijn ooghoeken wrijf en dus die lijn dan uitwrijf. Maar ik vond het wel leuk om eens te proberen. Ook is het de eerste keer dat ik Spiced Red in een look verwerk. Ik vond het nogal een moeilijke kleur voor mijzelf omdat ik een lichte huid heb en dus al gauw het rode-huil-ogen-effect heb. Maar nu ik hem zo in deze look gebruikt heb zal ik zeker wat vaker naar naar Spiced Red pakken want zo’n mooie kleur kan je toch niet alleen voor de heb houden!

Image Hosted by ImageShack.us

Ik heb voor deze look gebruikt:

– Hema Eyeshadow Base
– Covergirl LashBlast Fusion
– Coastal Scents Gelliner True Black
– Catrice Spiced Red e/s (Carame collectie)
– En uit het 88 Shimmer palette deze kleur:
Image Hosted by ImageShack.us

En wat vinden jullie van deze look?

6 Reacties to “EOTD: Kerstig Rood”

  1. Eline 23/12/2010 bij 18:34 #

    mooi gedaan!

  2. PinkFairy 23/12/2010 bij 20:07 #

    Mooi gedaan, lekker neutraal🙂
    Ik hou van Spiced Red! Ik gebruik hem echt heel vaal. Ideaal voor smokey eyes🙂

  3. Lisa 24/12/2010 bij 00:16 #

    Mooie look!🙂

  4. janne 24/12/2010 bij 10:02 #

    waaauuuuwwww heel mooi!!

  5. Marjolein 24/12/2010 bij 16:17 #

    Leuke look. Ik vind dat rood je erg goed staat!

Geef een reactie

