News: China Glaze – Tronica

22 Dec

Image Hosted by ImageShack.us

Zoals jullie misschien weten heb ik een voorliefde voor holografische lakjes en mijn hartje sprong ook een klein beetje op hol toen ik van de Tronica collectie hoorde. Deze collectie van China Glaze bestaat namelijk alleen maar uit holografische lakjes. Het zal jullie dan ook niet verbazen dat ik voor alle 12 de lakjes ga. Laten we even kijken uit welke kleuren de collectie bestaat!

Techno Teal – Turquoise Holographic
Virtual Violet – Violet Holographic
Electra Magnenta – Magenta Holographic
Gamer Glam – Purple Holographic
High Def – Blue Holographic
Hologram – Silver Holographic
Hyper Haute – Rasberry Holographic
3D Fantasy – Peachy Pink Holographic
Digital Dawn – Dusty Rose Holographic
Cyberspace – Taupe Holographic
Mega Bite – Gold Holographic
Laser Lime – Lime Green Holographic

Ik ben zelf zeer benieuwd naar Techno Teal, Laser Lime en Electra Magnenta.

Wanneer en of de Tronica lakjes in 2011 bij de Nederlandse verkooppunten verkrijgbaar zullen zijn is nog de vraag. Ik zou dus ook zeker je inschrijven op de nieuwsbrief van jouw favoriet verkooppunt!

bron

Zijn jullie van plan om een van deze lakjes te kopen?

9 Reacties to “News: China Glaze – Tronica”

  1. Heidi van Heck 22/12/2010 bij 16:00 #

    Oehhhh me like!😀 daar ga ik wel een lakje van kopen😀

  2. Arantxa 22/12/2010 bij 16:28 #

    Ik ben geen fan van holo’s, maar wellicht dat er eentje tussen zit die ik wel kan waarderen🙂

  3. janne 22/12/2010 bij 17:07 #

    ze lijken me super fijn!

  4. Mandy 22/12/2010 bij 18:03 #

    Mooi, ben benieuwd!

  5. myownbedtimestory 22/12/2010 bij 19:00 #

    leuk !

  6. Diana aka Morgaine 22/12/2010 bij 19:51 #

    Ik vrees dat ze er allemaal moeten gaan komen….

  7. Marion 23/12/2010 bij 12:42 #

    Jaaaaa, ik wil ze ook allemaal!!!!

  8. Tatjana 23/12/2010 bij 17:20 #

    Oelalaaaaa… Me likey!

  9. Mariel 23/12/2010 bij 17:22 #

    Leuke lakjes!

Geef een reactie

