Naamketting van Mijnnaamketting.nl

16 Dec

Een aantal jaar geleden ontstond er een ware naamketting hype dit dankzij Sarah Jessica Parkers karakter uit Sex and the City: Carrie. Carrie werd gezien als stijlicoon door miljoenen vrouwen en waar Jimmy Choo’s voor de normale vrouw iets buiten het budget liggen was een naamketting wel erg bereikbaar en betaalbaar. Overal zag je ze meiden met een naamketting. Na een tijdje is de hype wat afgezwakt maar nu zijn naamkettingen weer hip! De hotste sterren zie je met een naamketting. De meeste dragen hun eigen naam maar je kan ook zoals Rachel Berry (Glee) de naam van je vriend dragen.

Mijnnaamketting.nl speelt heel slim in op deze trend en bieden diverse soorten naamkettingen aan. Ik heb een kleine selectie van naamkettingen die ik leuk vind op een rijtje gezet.

(Mijn) Zilveren glinsterende “Carrie Stijl” Naamketting
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Gouden “Carrie Stijl” Naamketting

Zilveren Naamketting

Zilvere Arabische Naamketting

Vinyl “Carrie Stijl” Naamketting

Vinyl “New York” Naamketting

Ook hebben ze leuke kettingen voor koppels. Persoonlijk vind ik de eerste ketting ook erg leuk om de namen van je kinderen in te laten graveren.

Zilveren Koppels Liefde Amulet Ketting

Zilveren Koppels Puzzel Ketting

Een ander sieraad wat mij opviel was de naamring. Lauren Conrad (The Hills) heeft ook een naamring en mijn verwachting is dat de naamring ook erg hip wordt.

Suzanne van DeltaCephei heeft dus zo’n naamring van mijnnaamketting.nl! En persoonlijk vind ik deze wel heel erg tof! Dus vind jij een ketting eigenlijk maar niets dan is misschien een naamring net als Suzanne wel wat voor jou!

Image Hosted by ImageShack.us
foto: DeltaCephei

Mijnnaamketting.nl accepteert de volgende betalingsmethoden:

– iDEAL
– Credit card (Visa, Mastercard, American Express, Discover)
– Paypal
– Reguliere Bank overschrijving
– Internet check
– Diners Club

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Ik heb zelf een zilveren “Glinsterend Diamant gesneden Carrie stijl” naamketting van mijnnaamketting.nl deze kost €32,95 en de verzending is gratis. Alle producten op mijnnaamketting.nl worden op bestelling gemaakt en de levertijd is ongeveer 2 weken.

Als je de kortingscode Kerst2010 bij je bestelling invoert krijg je nu 10% korting op je bestelling!

11 Reacties to “Naamketting van Mijnnaamketting.nl”

  1. Laura 16/12/2010 bij 15:22 #

    Die ketingen zijn echt leuk❤

  2. janne 16/12/2010 bij 16:19 #

    veeeeet!! Ik vind naamkettingen echt super mooi!

  3. Ann 16/12/2010 bij 17:08 #

    Die van jouw ziet er echt leuk uit!

  4. Lisa 16/12/2010 bij 23:37 #

    Staat je mooi!🙂

  5. Mariel 17/12/2010 bij 17:56 #

    Ik vind de ring erg leuk!

  6. Eline 17/12/2010 bij 20:18 #

    leuke kettingen!

  7. Pretty Beauty Land 18/12/2010 bij 01:02 #

    zo’n ring is echt mijn ding, maar tja toch wel prijzig hoor € 54,-…

  8. Cindy 20/12/2010 bij 12:03 #

    Op de basisschool vroeger had iedereen zo’n namenketting en ik vond het echt niks. Maar nu vind ik het wel iets hebben als je het goed combineert, anders wordt het al snel ordinair! Die ring vind ik ook wel leuk, maar ben bang dat dan mijn naam eraf valt haha

  9. Teddy 23/12/2010 bij 17:50 #

    Hmmm vind die ring wel tof maar de ketting moet ik echt bij mijzelf om zien.

  10. Amanda 25/12/2010 bij 10:53 #

    Erg tof! Ik wil graag die roze naamketting ^^ ♥

Geef een reactie

