EOTD: Gold with a touch of Teal

15 Dec

Image Hosted by ImageShack.us

Vandaag schotel ik jullie eindelijk weer eens een EOTD voor. Deze look kan door het goud ook heel goed voor kerst vind ik zelf en als je ipv de teal kleur die ik heb gebruikt groen pak is het helemaal kerstig!

Image Hosted by ImageShack.us

Op een of andere manier komt het goud niet goed over en lijkt het op mijn bewegend ooglid nogal donker. Dit is in het echt niet zo.

Ik heb voor deze look gebruikt:

– Hema Eyeshadow Base
– Eyeko Line & Shine Duo Color Pencil Popstar (Teal)
– Gosh Effect Powder Glamour
– Covergirl LashBlast Fusion

Natuurlijk kan je ipv het Eyeko pencil een andere (kleur) eyeliner gebruiken.

Image Hosted by ImageShack.us

Wat voor kleuren oogschaduw gaan jullie met kerst dragen?

7 Reacties to “EOTD: Gold with a touch of Teal”

  1. myownbedtimestory 15/12/2010 bij 16:46 #

    Ik vind het echt leuk !
    + ik ben van plan geen oogschaduw te dragen x]
    maar dat zie ik nog wel ♥

  2. Tessa 15/12/2010 bij 17:52 #

    Ik denk dat ik zilver grijs en antraciet ga gebruiken! lekkere koele glitterkleurtjes!

  3. PinkFairy 15/12/2010 bij 18:20 #

    whooo jij hebt echt lange wimpers!

  4. Charlotte 15/12/2010 bij 19:15 #

    Ik heb nog geen flauw idee wat voor make-up ik met kerst draag, dat zie ik dan wel weer. Waarschijnlijk iets met goud of zilver ^^

    Maarreh… Welke mascara gebruik jij? Ik❤ jouw wimpers!

    • Natascha 16/12/2010 bij 09:07 #

      Dankje!
      Ik gebruik Covergirl LashBlast Fusion, die is in nederland helaas niet te krijgen maar The Falsies van Maybelinne en Lashes to Kill van Catrice vind ik ook erg fijne mascara’s.🙂

      Ik weet wel dat False Lash Effect Mascara van Max Factor (als het goed is) hetzelfde is als de LashBlast van Covergirl maar ik weet niet of er al een Max Factor variant van LashBlast Fusion is.

  5. Amber 15/12/2010 bij 19:49 #

    Hele mooie look! Ik ga voor heel neutraal, misschien wit/lichtroze shimmer ofzo, heb best donkere kleding aan en anders vind ik het te donker worden alles bij elkaar.🙂

  6. janne 15/12/2010 bij 19:56 #

    gaaaaaf!

Geef een reactie

