DA vernieuwt eigen merk

14 Dec

Image Hosted by ImageShack.us

Mijn moeder wees me van de week op het feit dat DA hun eigen merk make-up een face lift gegeven heeft. Natuurlijk ben ik naar de DA voor jullie gegaan om deze face lift op de foto te zetten!

Helaas had ik niet mijn fotocamera mee en heb ik met mijn telefoon foto’s moeten maken. Desondanks zijn de foto’s toch goed gelukt (vind ik dan)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Nagellak!!

Image Hosted by ImageShack.us

lippencils, kohlpencils, eyebrow pencils en naast het mascara aanbrengende oog eyebrowkitjes

Image Hosted by ImageShack.us

Speciale feest collectie

Image Hosted by ImageShack.us

Eyeshadow trio’s, mono’s en baked eyeshadow

Image Hosted by ImageShack.us

links: foundation, poeder. rechts: oogproducten

Image Hosted by ImageShack.us

blushes

Image Hosted by ImageShack.us

links: lipsticks, lipgloss ed. midden: foundation, poeder en blushes. rechts: oogproducten

Image Hosted by ImageShack.us

lipstick en lipgloss

Image Hosted by ImageShack.us

Met toegevoegde vitamines🙂

Ook zag ik een lakje wat mij erg bekend voorkwam. Dit lakje deed mij erg denken aan Zoya Charla/Essence Choose Me!/Orly Halley’s Comet/OPI Catch Me In Your Net

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

En dit zou misschien wel een goede dupe voor Orly Lunar Eclipse uit de Cosmic FX Fall collectie kunnen zijn.

Image Hosted by ImageShack.us

Alles is erg fijn geprijsd en de prijzen liggen ietsjes hoger dan van bv Catrice. Een nagellakje van 9 ml bijvoorbeeld kost €2,99 en een baked eyeshadow €3,99.

13 Reacties to “DA vernieuwt eigen merk”

  1. Mandy 14/12/2010 bij 18:19 #

    Ziet er goed uit! ik zelf heb al 2 lakjes gekocht

  2. Mariel 14/12/2010 bij 18:50 #

    Die nagellakjes❤

  3. Milou 14/12/2010 bij 18:51 #

    Ziet er goed uit! Eens kijken of er een da in de buurt is hier!

  4. PinkFairy 14/12/2010 bij 18:56 #

    Ooooh leuk, vooral de nagellakjes!!!

  5. Daniëlle 14/12/2010 bij 19:07 #

    Ik ga het gezichtspoeder, een nagellakje en de oogschaduw denk ik uitproberen =D

  6. Eline 14/12/2010 bij 21:22 #

    ziet er mooi uit, meer klassenvol !

  7. Marjolein 15/12/2010 bij 10:33 #

    Wauw,die lakjes zien er leuk uit en ddoen me aan trind denken😉

  8. myownbedtimestory 15/12/2010 bij 16:55 #

    wow zoveel nagellak ♥
    + alles ziet er mooi uit van verpakking en zo ♥

  9. Josephine 18/12/2010 bij 15:45 #

    woohow dat ziet er goed uit! Ik had een oogschaduw van hun oude merk, en die was al erg fijn, ben benieuwd naar deze producten!

  10. Ilja 22/12/2010 bij 10:56 #

    Ik vind zelf de nagellakjes erg mooi! Heb er inmiddels 5 ^_^ Die blauwe is een mooie dupe van Zoya, maar er is ook nog een roze die echt een goede dupe is van Zoya ^_^ I like ♥

    Mooie nieuwe spulletjes, echt een verbetering!

    Liefs Ilja

  11. Elisa 22/12/2010 bij 23:46 #

    de lakjes zien er goed uit😀 ! heb de huismerk nog niet gezien.. hmmz ik was daar laatst nog.. volgende keer ff kijke neme dan maar🙂

  12. Franca 30/12/2010 bij 23:08 #

    ik heb al een lipstick in bezit en het is echt geweldig vernieuwd! veel mooier dan eerst.

  13. Allungaa 30/12/2010 bij 23:09 #

    Ik heb een aantal nagellakjes van de vernieuwde DA!
    Ben er echt zeer over te spreken!

Geef een reactie

