Bloglovin’

10 Dec

Jullie hebben vast bloglovin’ al eens voor bij zien komen. Bloglovin’ is een hele handige website waar ik zelf ook gebruik van maak. Voor de mensen die bloglovin’ niet kennen heb ik een filmpje gevonden waarin heel eenvoudig uitgelegd wordt wat bloglovin’ doet en waarom het dus zo handig is.

Natuurlijk kunnen jullie kunnen Beautytas ook met bloglovin’ volgen. Klik hier om Beautytas met bloglovin’ te volgen.

6 Reacties to “Bloglovin’”

  1. janne 10/12/2010 bij 14:51 #

    ik vind het ook echt handig!! Gebruik het zelf ook voor mijn site!

  2. femke 10/12/2010 bij 15:59 #

    ik volg je al

  3. Eva! 10/12/2010 bij 21:07 #

    ik volg je al! en bloglovin is super om gemakkelijk je favoriete blogs te volgen!

  4. Eline 11/12/2010 bij 13:15 #

    ik maak er ook gebruik ban! Echt handig!

  5. Lisa 11/12/2010 bij 16:35 #

    Gebruik ik al een lange tijd die website, echt handig al je favo blogs op een rij😀 Heb je natuurlijk dan ook allang toegevoegd daar😉🙂

  6. Mariel 12/12/2010 bij 16:06 #

    Ik volg je al🙂

Geef een reactie

