Catrice & Essence nieuwe LE’s: mijn favorieten…

9 Dec

Inmiddels heeft heel beautyblogland wel aandacht besteed aan de nieuwe Catrice en Essence, daarom ga ik niet ook het zoveelste persbericht erover online gooien. Nee ik ga de producten die mij interessant lijken in de spotlight zetten. Dus ben jij benieuwd welke producten in mijn winkelmandje verdwijnen lees dan zeker verder!

Ik begin met de Catrice Urban Baroque collectie. Persoonlijk vind ik deze collectie bestaan uit nude en pastelkleuren en daar hou ik niet zo van. Toch waren een aantal producten die mijn opvielen.

Catrice Urban Baroque Lipstick

Urban Baroque Smooth Lipstick
Mijn oog viel op de kleuren C01 Marie Antoinette en C02 Elisabeth. Marie Antoinette is een perzikkleurige cream lipstick en Elisabeth is een paars/oudroze cream lipstick. Persoonlijk vind ik het erg leuk dat ze de lipsticks namen van (allang overleden) koninginnen hebben gegeven.

Prijs: € 3,99 p/s

Catrice Urban Baroque Illuminating Powder

Urban Baroque Illuminating Powder

Dit poedertje word beschreven als een glanspoeder en ik denk dat dit poeder ideaal is als highlighter maar niet geschikt is als gezichtpoeder tenzij je er natuurlijk uit wil zien als een discobal😉

Prijs: € 4,49

Essence I Love Berlin

Uit de I Love Berlin collectie heb ik ook een paar favorieten. Ik vond de I Love Berlin niet zo heel spannend er zaten niet heel erg veel speciale kleuren of dingen tussen. Het enige wat mij een beetje enthousiast maakte was de essence I love Berlin liquid eyeliner in de kleur 04 Berlin Story (Prijs: € 1,99) dit is volgens mij een grijze eyeliner met kleine glittertjes en dat vond ik wel leuk. Als groot liefhebster van groene nagellak kan ik natuurlijk niet essence I love Berlin nail polish 03 green grass (Prijs: € 1,79) laten liggen en daarom staat dit lakje ook in mijn favorieten. Ook staat de essence I love Berlin lipbalm 02 city lights (Prijs: € 1,99) in mijn favorieten. Ik vind lipbalm erg fijn en heb ook altijd overal een potje in mijn tas/jas/broek/auto zitten deze lipbalm deed me een beetje aan de Sleek Pout Polishes denken en mocht de roze net zo goed zijn als de Pout Polish dan denk ik dat die ook in mijn mandje verdwijnt.

Essence Black & White

En nu een andere collectie van Essence die ik eigenlijk samen met de I Love Berlin collectie in de winkel had willen zien liggen. Namelijk Black and White. Deze collectie bestaat compleet uit, zoals de naam doet vermoedden, zwarte en witte producten. Zo bevat de collectie zwarte en witte nagellak, lipstickpotloden en mono oogschaduw maar wat mij het meeste opviel waren de essence black & white top coat (Prijs: € 1,79) en de essence black & white duo eye pencil (Prijs: € 1,99). Deze laatste lijkt me interessant omdat deze mij doet denken aan de NYX Jumbo pencils. De black & white top coat is een topcoat die een witte holografische aanblik geeft aan je nagellak en ik wil wel eens weten wat ze daar mee bedoelen. Maar helaas😦 deze collectie zal niet in Nederland verkrijgbaar zijn mijn vermoedde is dat deze collectie wel in duitsland te verkrijgen is.

4 Reacties to “Catrice & Essence nieuwe LE’s: mijn favorieten…”

  1. janne 09/12/2010 bij 19:16 #

    ik vind het ercht super leuke collecties!! Ik ga zeeeeker wat inslaan als de collecties in de schappen liggen!

  2. myownbedtimestory 09/12/2010 bij 19:44 #

    de verpakking van beide vind ik echt leuk, ik kijk er naar uit =)

  3. Selina 10/12/2010 bij 08:18 #

    Leuke collecties vind ik het!Het mag dan ook snel januari zijn wat mij betreft😉

  4. Mariel 12/12/2010 bij 15:21 #

    Leuke collecties!

Geef een reactie

