Snelle update: ziek

8 Dec

Hi mensen even een snelle update.
Ik ben de afgelopen 2 weken ziek geweest. En aangezien ik geen internet thuis heb is mijn blog een beetje stil komen te liggen. Ik heb niet zomaar een griepje gehad. Wat ik precies had (en nog heb) weten ze niet. Ze zijn mijn bloed aan het testen op kinkhoest omdat ze vermoeden dat ik dat heb.

Kinkhoest of pertussis is een infectieziekte van de luchtwegen die wordt veroorzaakt door een bacterie, Bordetella pertussis (bacil van Bordet-Gengou), die vooral wordt overgebracht door de druppeltjes die bij hoesten ontstaan. Kinkhoest is zeer besmettelijk.

bron: wikipedia

Ik ben vandaag voor het eerst weer op mijn werk (ondanks dat als ik kinkhoest heb ik nog steeds zeer besmettelijk ben) en ik merk dat ik nog niet 100% ben. Ik voel me heel moe, mijn lichaam doet pijn en mijn concentratie is slecht. Ik zal morgen weer een update hebben (jeej :D) en ik hoop dat jullie begrip voor de situatie hebben.

13 Reacties to “Snelle update: ziek”

  1. Desirée 08/12/2010 bij 16:46 #

    Ik hoop dat je heel snel weer helemaal de oude bent. Beterschapsknuff!

    Liefs,
    Desirée

  2. Lisa 08/12/2010 bij 16:46 #

    Oei, minder =( Hoop dat je geen kinkhoest hebt! Veel beterschap toegewenst!

  3. Kizzy 08/12/2010 bij 16:47 #

    Dat klinkt niet zo best. Beterschap!!

  4. Sarah 08/12/2010 bij 16:59 #

    Aww honey, dat begrijpen we heus wel!! veel beterschap🙂

  5. Lianneke 08/12/2010 bij 18:41 #

    Wat vervelend voor je zeg! Hopenlijk voel je je snel weer helemaal beter.

  6. janne 08/12/2010 bij 18:48 #

    Jammer!! Maar ik snap het wel, soms heb je er gewoon eventjes geen zin in… Ik dacht al: wat post ze weinig?? Maar maakt niet uit hoor!

    Beterschap!!

  7. Charlotte 08/12/2010 bij 19:24 #

    Ik voel met je mee!

    Heb zelf ook kinkhoest gehad, een half jaar lang, dus bereid je maar vast voor op het ergste… Er is namelijk maar 1 remedie en dat is uitzieken! Het is namelijk een virus en geen bacterie, dus niks aan te doen.

    Wat je wel kunt doen is de hoestprikkel dempen met codeïnetabletjes (verkrijgbaar op recept) en als je een hoestaanval krijgt, verlichten met medicijnen voor astma (Ventolin bijvoorbeeld). Bij mij werkte dat wel aardig.

    Veel sterkte en beterschap in ieder geval, en ik duim voor je dat het geen kinkhoest is…

  8. Diana aka Morgaine 08/12/2010 bij 19:32 #

    Van harte beterschap!!!

  9. Amber 08/12/2010 bij 22:53 #

    Beterschap!!! Ik hoop dat je je snel weer goed voelt.

  10. Eva! 08/12/2010 bij 23:38 #

    heel veel beterschap meis!

  11. steffie 08/12/2010 bij 23:45 #

    Dat is inderdaad niet niks!
    Ik wens je in ieder geval toe dat je er heel snel bovenop komt en dat je je dan weer 100% gezond voelt en bent!

  12. myownbedtimestory 09/12/2010 bij 17:07 #

    Veel beterschap ♥

  13. Mariel 10/12/2010 bij 21:55 #

    Beterschap!

Geef een reactie

