Review: Essence anti-spot wash cream gel

1 Dec

Photobucket

Ik heb de Essence anti spot wash cream-gel voor jullie getest. Dit product komt uit de Essence Pure Skin lijn. Een lijn speciaal voor een vette jonge huid (die puistjes bevat). De verpakking is lichtblauw netals de rest van deze lijn en dat maakt het als lijn wel herkenbaar.

De Anti Spot Wash cream-gel wat wordt belooft en wat heb ik ervaren?

Volgens de verpakking zou al het vuil en overtollige olie gelijk weggewassen worden en laat het je huid soepel en glad voelen. Ook zou bij regelmatig gebruik puistjes en meeeters verminderd en nieuwe imperfecties voorkomen worden.

Ik heb deze wash twee keer per dag gebruikt over een tijdsperiode van 3 maanden. Ik had wel het idee dat mijn huid schoongemaakt werd, alleen soepel en glad? Nee dat niet meer trekkerig en droog. Ook zag ik geen verschil in meeeters/puistjes er kwam niets bij maar er ging ook niets weg. Mijn huid bleef als het ware stilstaan.

Ik raad de Anti Spot Wash Cream-Gel dan ook niet aan, dit product is zeker niet geschikt voor een droge huid aangezien mijn vette huid er al droog van werd.

Mocht je de Anti Spot Wash Cream-Gel wel willen uitproberen hij kost €2,95 en is te koop bij de kruidvat.

6 Reacties to “Review: Essence anti-spot wash cream gel”

  1. Lisa 01/12/2010 bij 13:47 #

    Bedankt voor de review maar gelukkig heb ik het niet zozeer nodig🙂

  2. janne 01/12/2010 bij 18:55 #

    ziet er goed uit!! Maar ik heb het ook niet zo nodig.

  3. Lisan 01/12/2010 bij 19:22 #

    jammerrrrr!

  4. PinkFairy 01/12/2010 bij 19:37 #

    Whehe dacht ik al😛 Zo’n goedkope verzorging kan nooit kwalitatief goed zijn. Heb zelf een crème van Essence maar die is verschrikkelijk.

  5. myownbedtimestory 01/12/2010 bij 20:49 #

    jammer wel leuk review

  6. DragonRhia 04/12/2010 bij 15:09 #

    I am SO GLAD you posted on this. I can’t get it in the states but it is imperative that I shop for some face cleanser today and your post reminded me to look up the best reviewed brands on MUA.

    BTW, your package is going in the mail today.🙂

Geef een reactie

